X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R t-shirts


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 14/02-06 20:58 
Vil det blive muligt at købe flere af de hvide t-shirts på et tidspunkt? Min er efterhånden godt slidt :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DommergaardDommergaardSkrevet 14/02-06 22:40 
Jeg kunne faktisk også godt tænke mig en! :) Laves de også i sort?
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 14/02-06 23:03 
Jeg også gad godt at have i Sort og Hvid.
KeenKeenSkrevet 15/02-06 09:13 
En sort udgave ville være fedt...
JuggernautJuggernautSkrevet 19/02-06 17:26, rettet 19/02-06 17:29 
Er der nogen fra P:R staben, der deltog i den sidste t-shirts bestilling, som vil blande sig?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
WonderboyWonderboySkrevet 19/03-06 20:48 
Hvad blev det endtlig med de t-shirts?.
I love monster land
MrCaseMrCaseSkrevet 19/03-06 22:13 
Jeg vil også gerne støtte op omkring Hype'en!

Jeg vil også have t-shirts!
(Og helst ikke sådan nogle store posede nogen, men måske polo'er eller noget)

Jeg ville meget gerne hjælpe men jeg er desværre ikke i landet.
Have you considered sucking less?
HankyHankySkrevet 19/03-06 22:19, rettet 19/03-06 23:23 
Hvad skal man med P:R t-shirts, når man kan få med Hannibal Hildorf tryk istedet ;P?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 19/03-06 22:20 
Det er muligt vi laver en "serie" igen senere, men jeg tror ikke nogen af os lige nu orker at køre det igennem igen. Der er faktisk en del besvær med det. Måske når der er nok interesse om det, og nogen får en idé til nyt materiale til en t-shirt. Hvis nogen vil lave egne trøjer, er de velkommen til at få logoer og så videre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig