X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Neo Geo AES


Svar
nerosnerosSkrevet 13/02-06 09:34 
Så har jeg pengene og vil købe en Neo Geo AES. Ingen tid at spilde, og jeg er klar denne gang. Jeg skal bare lige vide en ting og det er, at selv om man har en JAP maskine så kan den spille NTSC og om vendt ikke..? Eller har jeg misforstået noget. Har søgt lidt på playright om emnet men kunne ikke finde noget.
Bashful Neophyte
DarkenDarkenSkrevet 13/02-06 11:15 
En anden ting du lige bør søge på er hvad udgave det er.
Jeg har lagt mærke til i de topics der har været (har ikke en selv =( , at man skal være på udkig efter hvad ... serie nr? den har, da dette fortæller noget om udstyret i maskinen (bedre billede for visse numre).

Men søg efter det, da jeg kun har kigget lidt overfladisk på det, da jeg ikke har penge til sådan en fætter.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
nerosnerosSkrevet 13/02-06 12:11 
serienummeret okay har godt set at visse sælgere gør noget ud af at fotografere det. Men hvordan skal man så aflæse det?
Bashful Neophyte
DarkenDarkenSkrevet 13/02-06 13:09 
http://nfg.2y.net/games/neorgb/

taget fra:
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=3212&subid=41510#41510
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
nerosnerosSkrevet 17/02-06 13:44 
Hvor kan man ellers købe en Neo Geo AES andre steder end ebay, er der nogen herinde som sælger den slags måske?
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 17/02-06 15:55 
Der er en gut i USA, der gør lidt i det. Super hurtig forsendelse og køber man lidt ekstra, er han til at handle med. Kan på det varmeste anbefales herfra.
..Nu har du iøvrigt husket at sparet mange penge sammen, ikke? AES er ikke nogen billig hobby :)

Push!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 20/02-06 11:25 
Mange Tak.

Jo jeg ved godt det er en dyr hobby, men jeg bliver bare nødt til at eje en nu da jeg har fået nyt arbejde og god løn. Det har været min drøm længe efterhånden og jeg bliver nødt til at gøre noget ved det.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig