X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsol-erotik


Svar
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 23/05-03 17:42, rettet 23/05-03 17:43 
Her er en side for os der tænder på mænd med en ordentlig..........................konsol!

:=)

EDIT: og siden kan også tåles at se af folk under 18

konsol-erotik
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
RaGeRaGeSkrevet 23/05-03 17:56 
Klamt og sygt!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
quadquadSkrevet 23/05-03 17:58, rettet 23/05-03 18:04 
Ewww!

Edit: Hvad mener du med det er tilladt for under 18?
Synes netop sådan noget burde være forbudt for alle under 18 og helst også derover..!! Yuuuk!

ffs, det er konsoller, de kan ikke være erotiske :)
(Spil kan være homo-erotiske har jeg da lært :P)
PapandPapandSkrevet 23/05-03 18:00 
Kan vi få advarsel på fremover?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
LWSLWSSkrevet 23/05-03 18:00, rettet 23/05-03 18:00 
*host hark*

For søren da også... sådan noget må du altså ikke få mig til at klikke på, imens jeg har madvarer i munden.

De stakkels drenge. De ser jo allesammen underernærede og/eller småsyge ud. Skaf dem straks professionel hjælp!! ;)
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 23/05-03 18:18, rettet 23/05-03 18:49 
Jeg advarede jer jo om at det var for dem som tænder på mænd (læs:drenge) I havde jo nok ikke brokket jer hvis det var en pige som stod med nøgen overkrop og viste controllere frem.. har jeg ret?

Og ja okay de er måske heller ikke lige min type.. altså hankønnene.
:=)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
LWSLWSSkrevet 23/05-03 18:36 
Erhm. Hvis en pige stod med nøgen overkrop og viste controllere frem, ville jeg nok småirriteret undre mig over hvad pokker de controllere skulle med i billedet for. ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/05-03 19:15 
Da linket kom fra en pige, gik jeg ud fra at det var billeder af mænd. Personligt tænder jeg mest på kvinder omkring min kones alder, men jeg kan da sagtens se at der er noget at komme efter for piger (ja, eller drenge der godt kan li' drenge). Billederne er der sgu ikke noget i vejen med rent fotografisk. Har du selv taget dem, Salsa?

I øvrigt er homofobi nok den mest forventede reaktion herinde, når man tager gennemsnitsalderen i betragtning :)
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 23/05-03 19:24 
hehe jep.
Og nej det er ikke mig som har taget dem, så havde jeg nok udvalgt nogle lidt lækre fyrer (og så ville der heller ikke være et nøgenfoto foto med en X-box) ;)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 23/05-03 19:32 
/me brækker sig
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
LWSLWSSkrevet 23/05-03 20:02, rettet 23/05-03 20:04 
Jeg skulle liiiige til at spørge, hvem der mon var homofobisk, da folks reaktion (måske på nær RaGe, som jo også er lidt af en håndværker *G*) har været noget mere afslappet, end jeg ville have forventet... men så fik cosmos lige lagt sin smarte kommentar. ;)
Decideret homofobi er jo et meget stærkt ord, og er vist blevet lige lidt for popsmart at slynge ud, når en given fyr tillader sig det privilegie, ikke at falde i svime over sit eget køns konturer - noget der ellers virker til at være utroligt tjekket i disse stunder.
Dog fremhæves humoren i KCs indlæg af, at han dog lige må starte sit ud med at forvisse folk om sin seksuelle orientering, inden de politisk korrekte kommentarer bliver lagt på bordet. Man er vel politisk korrekt, men altså ikke fordi... ja ja. :)

Var der et billede af en XBox? Se så er sagen jo en helt anden! *G*

(forhåbentlig fremstår dette indlæg med samme mængde humor, som det var tiltænkt imens fingrene legede på tastaturet)
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 23/05-03 20:34, rettet 23/05-03 20:35 
Hva hvis jeg nu sagde jeg er bøsse?

En bøsse har vel også smag, og er i stand til at vurdere, at disse billeder ikke engang kan tænde en død flodhest.

;)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 23/05-03 20:35, rettet 23/05-03 20:36 
...

men jeg er så ikke bøsse ;)

Er i øvrigt udemærket godt klar over, at det er humoristiske og anti-erotiske billeder ;D
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
LWSLWSSkrevet 23/05-03 20:42, rettet 23/05-03 20:47 
Nu er vi nok kommet rimeligt langt off-topic, men jeg vil nu stadigvæk påstå, at en _død_ flodhest formentlig er en hel mere sværere at "tænde", end du vist lige umiddelbart tror. Dog ikke noget jeg har personlige erfaringer omkring, eller kan tilføje til mit CV.

Hvor havde dine indlæg dog have været effektfulde, hvis du havde kunnet undlade at skulle understrege din potent maskuline heteroseksualitet. *grynt grynt* ;)
3of193of19Skrevet 23/05-03 20:59 
hmm, linket ser ikke ud til at virke...
LWSLWSSkrevet 23/05-03 21:07 
Jeg fristes til at spørge om du er skuffet? ;)
he he
3of193of19Skrevet 23/05-03 21:10, rettet 23/05-03 21:10 
Tja, man vil jo gerne kunne tale med. Men der blev på tidspunkt nævnt noget om underernærede drenge, så jeg er nok ikke gået glip af noget alligevel :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/05-03 21:22 
Jeg vil også se!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/05-03 22:47 
LWS >
Dog fremhæves humoren i KCs indlæg af, at han dog lige må starte sit ud med at forvisse folk om sin seksuelle orientering


Åh, jeg tror der er noget du har misforstået... jeg sagde "mest" ;)
3of193of19Skrevet 23/05-03 22:57 
Så nu var der mulighed for at se det.
Så slemt var det nu heller ikke.
Mindst tiltalende: Det magre rad med Xboxen.
Mest tiltalende: Hygge med Dreamcast ved kærteskær og bondagesjov med Megadrive pads.
JoachimMAJoachimMASkrevet 23/05-03 22:59 
Er tanken egentlig bare ikke lidt syg - ikke så meget fordi det er drenge, men bare tanken generelt? At lave nøgenfotos med konsoller? Jeg tænder desværre ikke på den form for sex - hvad den så end hedder.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
jaesjaesSkrevet 23/05-03 23:27 
Der kan da ikke være meget tvivl om, at de tager tyk pis på erotiske fotos.
Bare se på billedet hvor den ene gut, holder et par PS2-controllere op foran brystvorterne. :)
RitesRitesSkrevet 24/05-03 01:12 
Well, har absolut intet imod det. Det er konsol-relateret, så hvis det er Søster's "thing" så fred være med det.
» a winner is you «
ckruseckruseSkrevet 24/05-03 09:57 
Nogle folk har bare for meget fritid, så er jeg ligeglad :((((((
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/05-03 13:42, rettet 24/05-03 13:47 
Jeg er lidt bekymret for Gamecuben :-(

Bedste billede!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig