X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fremtidens spil?


Svar
ChimeraChimeraSkrevet 10/02-06 18:55 
http://www.gamespot.com/news/6144016.html

Hvad mener I andre om udtalelserne fra fyrene i industrien?

Jeg synes mere det lyder som om, at flere af dem som udtaler sig, aldrig selv har spillet særligt mange spil.

"In the future, if your console isn't connected, it's no different than a laptop that doesn't connect to the Internet," Moore said. "It's an inferior experience and it really is a step backwards for the industry... Offline seems primitive at this point."

"The entire video game industry's history thus far has been an aberration," Koster told the audience. "It has been a mutant monster only made possible by unconnected computers. People always play games together. All of you learned to play games with each other. When you were kids, you played tag, tea parties, cops and robbers, what have you. The single-player game is a strange mutant monster which has only existed for 21 years and is about to go away because it is unnatural and abnormal."
KTCKTCSkrevet 10/02-06 19:20 
Ja, for man kan i hvert fald ikke løse et puslespil eller en kryds og tværs alene... Øh, jo det kan man og det gør man næsten altid solo.
Jeg synes det lyser langt væk, at de vil trække folk til deres online-tjeneste for at tjene på abbonnementet, og derfor sviner "one-time-cash" singleplayer.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Zzap!Zzap!Skrevet 10/02-06 21:05 
Idiot! Sådan en udtalelse er valid fyringsgrund, for han viser jo *hvor* lidt han fatter af noget.
Computeren har jo *netop* gjort det muligt at have store dybe singleplayer oplevelser.
Multiplayer kan aldrig blive andet end een måde at spille på, *aldrig* den "rigtigste".
Netspil har den kæmpestore akilleshæl at man aldrig kan regne med at folk gider at spille mere end maks. er kvarter af gangen.
Af og til, støder man måske på en nogen der gider spille en time eller mere, men det er ikke noget man kan sætte som betingelse for at spille.
Born to kill space
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/02-06 22:39 
Et kvarter ad gangen??? Så er vi sgu for alvor kommet ind i MTV-generationen med totalt nedbrud af evnen til at fastholde en tanke eller handling i koncentrationens hellige navn.

Det lyder som en vild generalisering fra din side. Og når jeg snakker med mine venner, der spiller online (de store rollespil) er det sjældent i mindre end 10 timer i træk :-) Men mon ikke der er forskel på spillestilen i konsol-online og PC-online?
ChimeraChimeraSkrevet 11/02-06 15:23 
Hands on med PS 3:

http://games.kikizo.com/news/200602/065_p1.asp

Dén fremtid lyder spændende.
Zzap!Zzap!Skrevet 11/02-06 21:28 
Hyakotake>
Et kvarter ad gangen???

Nu skulle jeg måske have skrevet "forlange af folk" i stedet for "regne med". Der er mange der bruger timevis på multiplayer spil, men det er en bestemt gruppe af hardcore entusiaster, det er ikke noget man kan forlange af gennemsnitlige brugere.
Dvs. man kan ikke basere spillet på at folk *skal* spille så og så længe. Dét vil forhindre mainstream multiplayer spil i at blive rigtigt dybe.
Born to kill space
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig