X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

TV-hjælp


Svar
T.L.OT.L.OSkrevet 09/02-06 19:18, rettet 09/02-06 19:27 
Eftersom mit 9 år gamle Sony Triniton 32" tv er gået i stykker, leder jeg efter et nyt.
Jeg har været ude og kigge i diverse butikker men det lader til at udvalget af gamle billedrørs tv, er ved at gå i glemme bogen. Kunne heller ikke finde noget på nettet til overskulige priser. Jeg leder hverken efter et Widescreen tv eller noget fancy fladskærms tv. Tvèt skal være 21" og understøtte 60Htz, gerne foruden Dvd afspiller og video. Prosonic og Dantax har ingen interesse. Hvis der er nogen der har set noget passende i en tilbuds avis, eller på nettet er jeg meget interesseret. Er der nogen der har kendskab til butikker i Århus med nye/brugte tver ville det også være superb. ;)
QQSkrevet 09/02-06 20:46 
Jeg er meget glad for mit Baze 20"/21". Det er pænt og funktionelt designet, uden alt for meget "spildplastik". Man har også en fornemmelse af holdbar kvalitet, modsat den følelse man får af netop Prosonic og Dantax. Købte det hos Merlin for 1½ år siden for 1000 kr...
Jeg kan fint spille 60 Hz på min Cube på TV'et...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/02-06 21:31 
Ked af at skulle sige det, men Baze er faktisk nært beslægtiget med Prosonic, ofte er indmaden (printet) den samme i den klasse og størrelse.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
T.L.OT.L.OSkrevet 11/02-06 23:31, rettet 11/02-06 23:44 
Hvordan ser det ud med Denver tv'er, er der nogle der har haft gode eller dårlige erfaringer?
JmogJmogSkrevet 11/02-06 23:54 
Denver bør man kun købe, hvis prisen er det vigtigste. Det er discount på enhver måde.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig