X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilke brænderprogram?


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 02/02-06 21:48, rettet 02/02-06 22:04 
Leder efter et godt og gratis brænderprogram. Fandt noget der hedder Deepburner. Men jeg ved ikke hvor godt det er?

Skal mest bruge det til at lave nogen backups af alle de dokumenter og photoshop filer som man får samlet gennem tiden.
Vil helst ikke miste de filer jeg bruger til GameCorner hvis PC`en skulle bryde sammen.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 02/02-06 22:06 
Nu er mit forbrug af at brænde cd'er sparsomt, men bruger Deepburner, og er meget glad for det til mit behov. Let og enkelt.
Ved ikke hvor mange avancerede funktioner der er at finde, men det er let tilgængeligt.
GreaseballGreaseballSkrevet 02/02-06 22:10 
Eneste problem er at det vil ikke finde min brænder.
En IDE-CD R/RW... siger mig ikke meget men måske kan nogen af jer hjælpe?
AmbyAmbySkrevet 02/02-06 22:24 
http://www.cdburnerxp.se/
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
QQSkrevet 02/02-06 22:43 
Hvis det bare er til backup, hvorfor bruger du så ikke bare XP til det? Smid en brændbar cd i drevet og overfør så filerne og tryk "brænd", eller noget i den stil...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
GreaseballGreaseballSkrevet 03/02-06 00:46, rettet 03/02-06 01:02 
Nok fordi jeg ikke køre XP, men en ældre sag med 98SE.
Bruger mest PC til Photoshop arbejde og net, så jeg har ikke de store krav.

Edit: Næ cdburnerxp virkede heller ikke, men tak for hjælpen alle sammen.
AmbyAmbySkrevet 03/02-06 08:16 
Så fristes man jo til at sige, at det nok ikke er ved softwaren fejlen ligger...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/02-06 09:40 
Ja, køb en Mac eller skift til et Linux OS ;)

XP ville blot være et hop fra ilden til stegepanden...
AV Intelligent Terminal
GreaseballGreaseballSkrevet 03/02-06 11:02, rettet 03/02-06 11:02 
Dark-Light>
Så fristes man jo til at sige, at det nok ikke er ved softwaren fejlen ligger...

Nej det må jeg give dig ret i. Mange af de Freeware programmer man kan finde understøtter 98SE men ikke de gamle brænderdrev. Nogen gør... skal bare finde det:)

Vil meget gerne købe en MAC, men det kniper lidt med pengene for tiden.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/02-06 11:12 
Prøv den her:

http://www.commandburner.com/

Har ikke selv prøvet programmet, men synes det ser lovende ud :)
AV Intelligent Terminal
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 03/02-06 13:51 
Hvad med Nero 7 Premium ?
Det er det program jeg plejer at bruge men jeg vil anbefale Blindwrite eller Alcohol 120% og Nero men de er ikke freewares.
GreaseballGreaseballSkrevet 03/02-06 17:42, rettet 05/02-06 21:57 
Jeg har et der fulgte med PC´en men af en eller anden grund går det ned hver gang man forsøger at lave en data-disk. Musik vil den godt brænde men ellers, narda.

Men jeg forsøger først div. freeware, hvis en af dem virker er ingen grund til offer penge på f.eks Nero.

Opdate: Jeg siger mange tak for hjælpen alle sammen. Nu fik jeg til at virke med Nero.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig