X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

YouTube og lignende

Svar
JoachimMAJoachimMASkrevet 26/01-06 07:36, rettet 26/01-06 15:43 
Der er kommet mange sjove links fra Google's video sektion, så jeg tænkte på at vi kunne have et separat emne til sjove og interessante links herinde.

Nå, her er nogle bud på nogle sjove videoer:

Når vi nu er ved Google Video links, så har jeg altså også et par stykker:) :

Se hele indlægget
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 29/09 21:09 
Xmen film scener med lyd siden fra Xmen the arcade game.

Welcome to die!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/11 22:30, rettet 25/11 22:37 
Undskyld, hvis det allerede er blevet postet/diskuteret her på siden (har ikke været ret P:R aktiv på det seneste), men YouTube forslog mig lige den her video, og jeg synes det er så kvæstet, at jeg simpelthen bliver nødt til at dele den:

https://www.youtube.com/watch?v=-e6xOBCAVvA

EDIT: Kan ikke huske forum tag'et til YouTube videoer, og FAQ'en er ikke til megen hjælp :/
Anywho, det er en video om det mest sjældne spil til Nintendo DS.
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 26/11 08:29 
Det er ikke noget tag til YouTube videoer :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Rush: Remastered, Shadow Tower: Abyss, Progear No Arashi
silverstarsilverstarSkrevet 26/11 09:41, rettet 26/11 09:42 
Det var en interessant video omkring det DS McDonalds spil, jeg synes han var god til at formidle hele oplevelsen omkring historien bag spillet samt hans egen opsporing af det.
Selvom jeg aldrig selv ville give så meget for et DS spil, så var min første tanke, at det ikke var vildt dyrt for spil+maskine hvis de virkelig er så unikke og sjældne, og spillet ikke havde været dumpet før. Jeg er nok bare skadet af at have set på andre spil-sjældenheder og deres vilde prissætninger, som f.eks. Neo-Geo verdenen :-)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/11 18:44 
Sumez>
Det er ikke noget tag til YouTube videoer :)

Hvad det end er for en kommando, Greaseball bruger til at lave det link i indlæget før mit, har jeg i hvert fald glemt,og jeg kan ikke se den nævnt i FAQ'en.

silverstar>
Det var en interessant video omkring det DS McDonalds spil, jeg synes han var god til at formidle hele oplevelsen omkring historien bag spillet samt hans egen opsporing af det.

Han bruger lige lovligt meget "dramatisk" musik og slow motion replay i proportion til emnet, hvis du spørger mig. Ved ikke, om det skal forstås som en subtil form for sarkasme. Men når jeg ser bort fra det, synes jeg, det er et fint lille vindue ind til en af de mere ekstreme hjørner af hobbyen.
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 28/11 07:35 
@KB

Det er vist bare "Link" og "Beskrivelse" boksene der er blevet brugt. De er lige under "Svar" boksen. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/12 00:09 
*Facepalm*

Du har selvfølgelig ret. Var overbevist om, at der var blevet indført noget video-tag-halløj på et tidspunkt, men jeg tænker nok på et andet forum :D
AV Intelligent Terminal
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig