X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3


Svar
MalundMalundSkrevet 18/01-06 13:48 
Er der nogle der ved hvornaar at PS3'en kommer til dk, og om hvis man koeber den i malaysia om man saa kan bruge spil og film fra Europa og on denville virke i Europa?
BeanoBeanoSkrevet 18/01-06 13:54 
Nej, det er der ikke kommet nogen annonceringer om fra Sony endnu, så det kan kun blive til spekulationer :)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 18/01-06 14:17 
Denne analytiker mener, at Sony laver en forskudt launch med PS3 og at den først rammer Europa i 2007.

Spekulation
(...)
ChronoChronoSkrevet 18/01-06 14:32 
Jeg hørte en ekspedient i EB i dag sige sidst i 2007. Tror ikke på at han ved noget som helst om det, så det var nok bare for at sælge en 360 :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PalsgaardPalsgaardSkrevet 18/01-06 14:43, rettet 18/01-06 14:46 
Det er desværre også mit indtryk at EB-games kære kassedamer, når de bliver "presset", uden tøven fyrer et ukvalificeret gæt henover disken, i stedet for at indrømme deres til tider åbenlyse inkompetence...

EDIT: spurgte i sin tid om PSP blev kompatibel med andre regioner eller om den var låst som de stationære konsoller... "det kan godt være den kan afspille ps1 og ps2 spil når den kommer", svarede manden...
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/01-06 15:11 
Hahaha! Det er god underholdning!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GreaseballGreaseballSkrevet 18/01-06 15:33 
LOL...
Lige før vi bør oprette en ny tråd med tossede kommentare som vi høre i div. butikker.
DommergaardDommergaardSkrevet 18/01-06 16:22 
Palsgaard>
EDIT: spurgte i sin tid om PSP blev kompatibel med andre regioner eller om den var låst som de stationære konsoller... "det kan godt være den kan afspille ps1 og ps2 spil når den kommer", svarede manden...

Pinligt! Alle ved da, at den _kan_ afspille ps1- & ps2-spil! ;P
TLTLSkrevet 18/01-06 17:52 
Jeg tror på at PS3 kommer i Japan til marts, måske sidst i marts. Og en 3 måneder senere i EU. Det er bare min spekulation (Og også den officielle dato lige nu, som jeg tror de overholder)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 18/01-06 17:56 
Men der er godt nok ikke ret lang tid til marts, når man tænker på, hvor mange ting der mangler at falde på plads.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 18/01-06 21:12, rettet 18/01-06 21:26 
Helt enig, men hvor får I marts fra?

Sony har officielt sagt "spring 2006"... dvs. det kan sagtens være i maj, hvilket er mere sandsynlig IMO.
TLTLSkrevet 19/01-06 00:28 
Der er ikke mange ting der mangler at falde på plads, der er mange ting vi ikke har fået at vide om den endnu...

Ja okay, det er mig der tager fejl. Men senest Maj.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
JmogJmogSkrevet 19/01-06 00:44 
Malund>
Er der nogle der ved hvornaar at PS3'en kommer til dk,

Der er ingen, der ved, hvornår den kommer _nogen_ steder for øjeblikket.

og om hvis man koeber den i malaysia om man saa kan bruge spil og film fra Europa og on denville virke i Europa?

Det var til gengæld nemmere at svare på. Med en stepdownconverter ville den virke i Europa, ja. Til alt det andet er svaret dog "nej". Spil og film fra Europa ville ikke virke i den.
RJKRJKSkrevet 19/01-06 00:58 
TL>
Der er ikke mange ting der mangler at falde på plads, der er mange ting vi ikke har fået at vide om den endnu...

Det er jo din påstand :) Jeg tror vi havde fået en del ting at vide, hvis de var faldet på plads. Det ville give mere mening at få fortalt nogle af de ting løbende, og dermed holde forbrugerne til ilden, end bare at offentliggøre alt en måned før launch. Men det er jo ikke altid, at tingene giver nogen mening...

Maj i Japan er da stadig ganske muligt. Men Marts...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 19/01-06 08:23, rettet 19/01-06 08:25 
Jeg tvivler også på marts. Vi har slet ikke hørt noget om, at produktionen skulle være startet. Det er selvfølgelig ikke ensbetydende med, at den ikke er det.

Mit bud er maj måned i Japan, August i USA og November/December i Europa.
What is the Matrix?
NaieraNaieraSkrevet 19/01-06 12:07 
Jmog>
Det var til gengæld nemmere at svare på. Med en stepdownconverter ville den virke i Europa, ja. Til alt det andet er svaret dog "nej". Spil og film fra Europa ville ikke virke i den.

Nu kan det dog tilføjes at rygterne vil vide, at maskinen bliver regionsfri med hensyn til spil. DVD'er og Blu-Ray film er selvfølgelig en anden sag...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 19/01-06 20:59 
Regionsfri mht. spil? Det lyder godt nok ikke særligt sandsynligt. Spiludgiverne er i hvert fald ikke det mindste interesseret i det.

Ikke at jeg ikke ville være ovenud lykkelig, hvis det var tilfældet. Jeg skal have en US-maskine (pga. filmene) - det er der ingen tvivl om. Hvis jeg kun behøver importere US/JP-ekslusive titler, så vil maskinen være perfekt.
NaieraNaieraSkrevet 19/01-06 21:18 
Jmog>
Regionsfri mht. spil? Det lyder godt nok ikke særligt sandsynligt. Spiludgiverne er i hvert fald ikke det mindste interesseret i det.

Ikke desto mindre er det hvad "man" siger. Hvis Sony mener det er en god idé, lige pludselig, er der nok også, lige pludselig, andre der mener det er en god idé.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BaggyBaggySkrevet 19/01-06 22:26, rettet 19/01-06 22:28 
Må sige at folk er optimistiske.. Igen.. Burde vi ikke have hørt noget mere, hvis der var mere at fortælle? det ville da være første gang jeg skulle opleve, at en eller anden kilde i firmaet ikke taler over sig, hvis det skulle være tilfældet at de holder information tilbage.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
JmogJmogSkrevet 19/01-06 23:20 
Naiera>
Ikke desto mindre er det hvad "man" siger. Hvis Sony mener det er en god idé, lige pludselig, er der nok også, lige pludselig, andre der mener det er en god idé.

Microsoft mente jo også, det var en god idé med Xbox 1, men det fik udgiverne jo hurtigt ændret på. De vil jo kunne styre priserne på de forskellige markeder.

Hvis en enkelt stor udgiver, EA for eksempel, truede med kun at udgive sine spil til X360, så ville Sony med garanti droppe eventuelle planer om regionsfrihed.

Jeg har også svært ved at se Sony være specielt interesseret i regionsfrihed. Hvad siger rygterne helt præcist? Der må vel være grunde til, at de (ifølge rygterne) overvejer det.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig