X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Boomtown shoppen!?


Svar
AsseAsseSkrevet 21/05-03 15:05 
Hejsa,

Jeg vil bare lige høre hvordan jeres erfaringer med boomtown er, da jeg er lidt urolig for hvornår jeg får mit Ikaruga.

Hvis et spil ikke ligger under forudbestil, så har de vel fået det? Desuden står der at man får sit spil 1-2 dage efter man har bestilt, og jeg bestilte mandag morgen, og når man bestiller før kl. 12 skulle man jo have det næste dag?

Jeg har nu skrevet en mail hvor jeg efterspørger mit spil, og der står på deres side at man normalt får svar omkring 3 timer efter. Jeg sendte mail'en her i morges kl, 7.30 ca., men har ikke fået svar. Jeg har også sendt en privat besked til King Chaos, som jeg ved arbejder ved boomtown, hvor jeg spurgte om de havde fået spillet osv. men eftersom han ikke har været online siden d. 17. er der jo ik noget at sige til at han ikke har svaret;)

Men alt i alt, er dette unormalt, og hvordan er jeres erfaringer med boomtown?
ckruseckruseSkrevet 21/05-03 15:10 
Boomtown kan du sagtens handle med, de er meget prof.
AsseAsseSkrevet 21/05-03 15:11 
Ja, det er også hvad jeg har hørt, men hvorfor har jeg så ikke fået mit spil, eller i det mindste svar på min mail?
RitesRitesSkrevet 21/05-03 15:15 
Det kan jeg ikke svare på.
En grund kunne være, at Christian(KingChaos herinde) som er ansvarlig for det er til E3.

Det er dog kun en mulig mulighed. Aner ikke om det er derfor.
» a winner is you «
AsseAsseSkrevet 21/05-03 15:19 
Ja, Anders (Pieyanthikos) sagde også at han var til E3, men må han ikke snart være kommet hjem? Det sluttede da fredag?
AsseAsseSkrevet 21/05-03 15:21 
Nå, ok, måske var jeg lidt for hurtig, lidt er der da sket. Jeg var lige inde på deres side og inde i ordrestatus, og i går og i mandags stod der "Ny ordre", men nu står der "Under eskpedition". Så lidt gang i dem må der da være;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/05-03 20:48 
Jeg er netop (sent i går) kommet hjem fra LA. Jeg har set din besked hér. Ikke din mail til shoppen. Jeg kan ikke se at din ordre er gået afsted mandag/tirsdag, hvilket den retmæssigt skulle. Shoppen har IKKE været lukket mens jeg har været væk. Så der er ingen undskyldning for at du ikke har modtaget dit spil. Jeg skal efterlyse den hos mine lager-aber i morgen og give dig besked, via mail, så snart jeg ved noget.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 21/05-03 21:34, rettet 21/05-03 21:35 
Det er sku service. Respekt her fra til King Chaos!
Sælg mig en Xbox =)
AsseAsseSkrevet 21/05-03 21:42, rettet 21/05-03 21:48 
Ja, respekt til dig King Chaos, de "lager aber" skal da passe deres arbejde:p

EDIT: Og takker forresten for det store engagement i sagen:)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig