X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MVS slot rensning


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 01/01-06 17:01 
Jeg har et lille problem med mit MVS board. Et af slots'ene er begyndt at give mig lidt grafikproblemer. Det skal måske renses, tænkte jeg, og fandt denne guide:
http://hardmvs.com/html/slotCleaning.htm
Men jeg kender umiddelbart intet til et renseprodukt på spray. Hvad bruger i, når der skal muges ud i snavsen?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KTCKTCSkrevet 01/01-06 17:24 
Jeg plejer at bruge Isopropyl alkohol eller isopropanyl som det også kaldes. Det er på væskeform og anbefales til resning af alt fra tonehoveder til kredsløb.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JuggernautJuggernautSkrevet 01/01-06 17:37, rettet 01/01-06 17:38 
Ja det kan jeg da egentlig godt huske fra mine snes dage. Og jeg tror faktisk at jeg har noget isopropyl alkohol liggende fra "dengang". Jeg mente bare at det ville være mere fikst at bruge sådan en spraydåse med børste. Dog har jeg aldrig set sådan en herhjemme.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KTCKTCSkrevet 01/01-06 21:33 
Tandbørsten ser da ellers mindst lige så effektiv ud :)
Jeg købte noget kontaktrens fra Thansen på dåse for leden, det var dog uden børste.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig