X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DVD-skiver


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 31/12-05 11:44 
Jeg fik en DVD 'Double Layer'-brænder i julegaver, men jeg har ikke nogen DVD-R at skrive på. Hvor findes disse billigst henne? Bare normale, men er også interesseret i Double Layer-discs. Hvor kan disse ting anskaffes billigst?
NaieraNaieraSkrevet 31/12-05 11:49 
Uden at gøre det alt for avanceret er Billigmedien.de et godt sted at købe. Det kan dog sikkert gøres billigere hvis man kigger udenfor EUs grænser.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
fumfumSkrevet 31/12-05 11:54 
Ja, www.billigmedien.de er et godt sted. Og verbatims x16 har jeg rigtig god erfaring med.
Og det er vel ikke en ubetinget god ide at se udenfor eu? Så kan der jo komme en lille toldbasse på.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
NaieraNaieraSkrevet 31/12-05 11:58 
Det er jo rigtigt, men man ved jo aldrig hvad for noget billigt skrammel man kan finde i Asien. Jeg har dog aldrig set nogen grund til at kigge udenfor EU med hensyn til DVD-R og den slags.

Billigmediens problem, synes jeg, er at de hele tiden skifter varesortiment. Nu går der godt nok ofte måneder mellem jeg får brug for nye DVD-RW medier, men så lige pludselig har de ikke Verbatims thin-pack DVD-RW tre-paks tingester længere. Så må man købe noget andet, der er mindre praktisk og måske også dyrere.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
fumfumSkrevet 31/12-05 12:07, rettet 31/12-05 12:08 
Ja det er rigtigt at de ikke altid har det man bestiller. Jeg bestilte på et tidspunkt 50 dvd'ere på spindel. Men fik 50 individuelt indpakkede. Jeg undrede mig godt nok over den kæmpekasse der kom.
Problemet var dog mindre, idet det var de rigtige dvd'er, men nu har jeg et overskud af de fordømte jewelcases.
Er der nogen der vil have en sækfuld mod at betale portoen?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
NaieraNaieraSkrevet 31/12-05 12:12 
Ja, det var nu egentlig ikke det jeg mente, men det har jeg også været ude for. Det var dog også et mindre problem, i det jeg fik 10 individuelt indpakkede i stedet for 10 på spindle.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 31/12-05 12:36 
Metro.
NaieraNaieraSkrevet 31/12-05 12:45 
Nu er det jo ikke alle der kan handle der, og eftersom du som privatperson skal betale moms, er det nok ikke så vanvittigt billigt der...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 31/12-05 13:16 
www.nierle.com 's danske side har alt hvad der kan brændes på.. :-)
enda til en god pris...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 31/12-05 13:26, rettet 31/12-05 13:28 
www.Nierle.dk kan også anbefales herfra :)

Ellers er www.MedieCentralen.com et godt alternativ.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/12-05 13:26 
Jeg har købt fra wesellcd.com et par gange.
JuggernautJuggernautSkrevet 31/12-05 14:21 
Samme her. Kan på det varmeste anbefales. Både hvad angår priser og service.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DommergaardDommergaardSkrevet 31/12-05 14:26 
Hvad er det præcist, at forskellen på DVD-R og DVD+R er?
JuggernautJuggernautSkrevet 31/12-05 14:43 
Det er vist bare et format ligesom Beta og Vhs. Eller leder du efter mere specifikke detaljer?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
fumfumSkrevet 31/12-05 15:01 
Ihvertfald har jeg store problemer med at få vores normale dvdafspiller til at æde dvd+r. Ingen problemer med -r. Andre kan have de modsatte problemer.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
DommergaardDommergaardSkrevet 31/12-05 16:17 
Ja, hvad er den specifikke forskel?
dRxLdRxLSkrevet 31/12-05 17:37 


Forskellen på - og +
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DommergaardDommergaardSkrevet 01/01-06 17:40 
Thanks! :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig