X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Charmerende særhed i 360 controller?


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 17/12-05 17:06 
Efter at have haft min nye Xbox i en 2 ugers tid har jeg lagt mærke til at mine controllers kan finde på at lyse svagt, selvom de er slukket.

Jeg har 4 trådløse. 3 drevet af play&charge batteriet, og en enkelt på standard batterier.
Det lader til det er de 3 der kan finde på det, det sjove er at det virker tilfældigt hvornår der er lys i dem.
F.eks. kan de være helt slukket når jeg går i seng om aftenen, men svagt lysende når jeg står op.
Der er ikke sollys.

jeg har prøvet at tage nogle billeder af det:

Charmerende særhed i 360 controller?

Charmerende særhed i 360 controller?

Den ene er naturligvis tændt, den anden er slukket. Det er ikke reklektioner fra hverken controlleren eller Xbox'en der får den til at lyse svagt op.

Jeg har ikke noget problem med det, sker det, kobler jeg bare batterierne fra i tilfælde af de skulle bruge en smule strøm på det.

Men er der andre der har, eller har hørt om samme charmerende særhed? :)
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 17/12-05 17:24 
Mine controllere har det samme fadede lys. Jeg har ikke undersøgt, om lyset er der hele tiden.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 17/12-05 19:46 
Har kun een controller med charge'n'play batteriet, og den har ikke denne "charmerende feature" :)
3of193of19Skrevet 17/12-05 23:07 
Ja, jeg ladge også mærke til det forleden. Faktisk viser controlleren hvor meget saft der et tilbage i play&charge kittets batteri. Antallet af lysende sektorer matcher batteristanden i guiden.
enfenenfenSkrevet 18/12-05 10:30, rettet 18/12-05 11:00 
Det var sgu da smart :)

Jeg har forresten (selvfølgelig fristes man til at sige) et Play&Charge batteri i mine to controllere.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 18/12-05 12:17, rettet 18/12-05 12:26 
3of19>
Faktisk viser controlleren hvor meget saft der et tilbage i play&charge kittets batteri. Antallet af lysende sektorer matcher batteristanden i guiden.

Burde alle controllers så ikke gøre det?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig