X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GC controller -> USB


Svar
QQSkrevet 12/12-05 16:45 
Jeg mangler en god adapter så jeg kan bruge min GC controller på PC... Den må også gerne kunne bruges på andre konsoller.
Jeg har også et PS rat m. pedaler som jeg evt. kunne tænke mig at bruge på både PC og GC. Men GC->USB er vigtigst.
Nogle gode ideér/fund? Erfaringer?
Så vidt jeg kan se har hverken Play-Asia, Lik-Sang eller VG+ noget jeg kan bruge lige nu...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BobbeBobbeSkrevet 12/12-05 18:07 
Jeg bruger adapteren fra Skillz, den virker udemærket. Jeg har dog ikke fået udyttet rumble-funktionen endnu, så jeg kan ikke udtale mig på den front.
Jeg købte min hos Gamebits.
Spiller nu: Wii
QQSkrevet 12/12-05 19:18, rettet 12/12-05 21:30 
Der står ved den Skillz fra Gamebits at den understøtter Force Feedback? Har du forsøgt at udnytte det? Eller virker det bare ikke?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
WikzoWikzoSkrevet 12/12-05 23:32 
Ehm. Nu føler jeg mig lidt dum. Hvad skal den bruges til?

Er det bare sådan til sjov, hvor man bruger en GC-controller i stedet for mus? Hvordan fungerer det?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/12-05 15:54 
LTWW>
Ehm. Nu føler jeg mig lidt dum. Hvad skal den bruges til?

Er det bare sådan til sjov, hvor man bruger en GC-controller i stedet for mus? Hvordan fungerer det?

Man kan jo også spille på en Pc ;)

Det er jo nok til forskellig platform titler osv. han skal bruge den til.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
QQSkrevet 13/12-05 15:59 
Den skal jo selvfølgelig bruges som ethvert andet joypad til PC... Lige i det her tilfælde er det mest fordi jeg har tænkt mig at tilmelde mig den danske FIFA liga DMT, og helst vil bruge min GC controller til det, da jeg jo er vant til FIFA fra Gamecube...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
WikzoWikzoSkrevet 13/12-05 16:03 
Haha, sejt!

Gad godt prøve et skydespil som fx. Battlefield eller Counter-Strike med et GameCube-joypad :P
BobbeBobbeSkrevet 13/12-05 16:37 
Jeg har ikke haft mulighed til at udnytte Force Feedback endnu...

LTWW>
Gad godt prøve et skydespil som fx. Battlefield eller Counter-Strike med et GameCube-joypad :P

Det virker fint med spil som også findes i en konsolversion. F.eks. GTA-spillene, Fifa osv.
Spiller nu: Wii
WikzoWikzoSkrevet 13/12-05 19:16 
Så forresten det samme system, hvor controlleren bare var en trådløs NES-stik :)
QQSkrevet 20/12-05 03:46 
BUMP. Nogen der har andre forslag/erfaring?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig