X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Firefox 1.5 Final


Svar
JAAJAASkrevet 30/11-05 20:07, rettet 30/11-05 20:08 
Så kom den. Et lille tip til folk der ikke allerede har opgraderet. Fjern alle extensions og geninstaller dem på 1.5. Jeg havde et helvedes til hyr før jeg gjorde det den vej.

1.5 Final
dRxLdRxLSkrevet 30/11-05 22:34 
Jeg har kun installeret 1.5 på Mac'en og der overraskede det mig noget at alle mine ekstensions tilsyneladende virker uden problemer. Nu bliver jeg nødt til at prøve det samme med Windows XP også.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 30/11-05 22:39 
Hmm jeg har af samme grund valgt at vente lidt med at opgraderer. Meld venligst tilbage med status mht. de extensions :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 30/11-05 23:02 
Mine extensions overlevede alle - den ene skulle opdateres, men det ordnede den selv. Til gengæld blev mine search engines dræbt. Mac.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 30/11-05 23:15, rettet 30/11-05 23:16 
- 2 af 6 extensions virker ikke. (minimize og del.icio.us)
- iFox virker ikke.
- Search engines virker ikke.

Windows XP. (Sad but true)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
JAAJAASkrevet 30/11-05 23:23, rettet 30/11-05 23:24 
Dark-Light>
- 2 af 6 extensions virker ikke. (minimize og del.icio.us)
Windows XP. (Sad but true)

5 ud af 6 virkede ikke for mig. Prøv at afinstallere ALT Firefox. Det inkluderer også at fjerne folderen 'Firefox' i en undermappe til documents & settings (username/application data/mozilla) folderen. Genstart. Installer FF 1.5, find de nyeste versioner af dine extensions og installer dem i 1.5.

Derefter virkede alt hos mig under XP.

P.S. Gem selvfølgelig en kopi af din bookmarks fil.
BobbeBobbeSkrevet 30/11-05 23:36 
Til døde extensions brug "Nightly Tester Tools". Det redede størstedelen af mine.
Spiller nu: Wii
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig