X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Recovery?


Svar
TLTLSkrevet 27/11-05 22:27 
Jeg har lige været uheldig at miste alle mine filer på en HDD, som IKKE skulle slettes, takket være en Windows 98 installation. Så jeg ville lige høre om der er nogle der kender til et program der kan gendanne data, efter en harddisk er blevet formateret... Det er en anden disk end den jeg har windows på. Den blev formateret af Win 98 installationen og en gang igen i Win XP...

Please help!
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 27/11-05 22:42 
Jeg har ingen erfaringer med det, men google gav det her hit:

http://www.quetek.com/prod02.htm?source=google1
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 27/11-05 23:17 
Jeg har et program der måske kan hjælpe dig. Send mig din mail som PM.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
TLTLSkrevet 28/11-05 21:50 
Tak Herold for det program du fandt.. Det ser ud til at virke. Men det kræver at jeg har en blank HDD, så har lige anskaffet mig en ny, som jeg så selvf. ikke kan få til at virke... Tror den er brændt af eller noget >.< Men prøver når jeg har fået et sted at smide det hen...

File Scavanger fandt i hvert fald næsten alle de ting som jeg mistede, så det ser lovende ud... Vender lige tilbage med resultatet når jeg har fået det...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 30/11-05 05:13 
Har brugt file Scavanger til at recover på alle de HDD'er jeg havde formateret.. Incl. den som jeg har installeret Windows på nu. Det fungerede udemærket, men ikke alting blev successfuld reddet, det halve af mit musik og det halve af mine film gik tabt desværre.

Men det er nok fordi jeg har partitioneret den disk anderledes også, så mange filer blev delt over eller kopieret oven i hinanden. Jeg havde nogle .mp3 filer som havde fået lyden fra nogle .avi .mpg eller .wmv filer og nogle filer der var på begge HDD'er som om de var delt op... Men ellers var det hele der som det skulle være. Jeg kan varmt anbefale programmet. :-)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig