X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

BattleSphere?


Svar
nerosnerosSkrevet 22/11-05 02:12 
Er der et sted på nettet hvor man kan købe dette Atari Jaguar spil? Jeg har søgt på ebay, men fandt ikke noget, og det sælges ikke på BattleSpheres hjemmeside mere så det er vist blevet svært, at få fat på. Er der nogen som har spillet må de gerne fortælle mig om det. Er det så godt som man siger og hvordan har i fået fat på spillet?

Jeg må have det.
Bashful Neophyte
Le RoofLe RoofSkrevet 22/11-05 09:13 
Det dukker kun ekstremt sjældent op på ebay og går for flere tusinde kroner, så du skal virkelig ha' pengepungen op af lommen ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
nerosnerosSkrevet 22/11-05 11:19 
ØV! Er det virkelig så svært at få fat på. Kunne det ikke tænkes, at man kunne købe det på nettet et andet sted i en eller anden retrobutik f.eks i USA eller UK? På BattlesSpheres hjemmeside kan man da se det kun har kostet 99 dollars den gang man solgte det der, men det er sikkert længe siden nu måske.
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/11-05 11:25 
Der er en enklet fætter på Ebay lige nu ;)

BATTLESPHERE Atari Jaguar
AV Intelligent Terminal
Michael_Michael_Skrevet 22/11-05 13:47 
Den ryger op i over det dobbelte inden auktionen er slut.
Under alle omstændigheder (og for at gøre det endnu mere besværligt) skal man gå efter Battlesphere Gold.
nerosnerosSkrevet 22/11-05 17:56 
Findes der ellers et spil som ligner BattlesSphere, eller som er lidt i samme stil som det? Når det nu er så svært at få fat på kunne det jo være man kunne nøjes med det næst bedste.
Bashful Neophyte
Michael_Michael_Skrevet 22/11-05 20:39 
Battlesphere er skam ikke det bedste. Det har bare, som så mange andre sjældne spil, opnået status af nærmest mytologisk karakter.
Det ER et af de bedre Jaguar spil, men det i sig selv siger ikke så meget.
Jeg har haft det, men solgte det for et par år tilbage.

Stellar Assault SS (Sega Saturn) minder meget om det, men er faktisk bedre, og desværre samme prisklasse efterhånden.
Michael_Michael_Skrevet 22/11-05 20:53 
Killer Bean 2>
Der er en enklet fætter på Ebay lige nu ;)

Samme sælger har åbenbart en del andre Jaguar-spil til salg, bl.a. tre andre ret sjældne shootere; Zero 5, Protector SE samt Skyhammer.
Og så har han en Jag CD-enhed....
nerosnerosSkrevet 01/12-05 01:17 
Jeg fandt lige en video af BattlesSphere på nettet. Hvor ser det dog godt ud. Jeg er meget ked af, at ikke have det spil i min Jaguar samling.

Link...
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig