X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metroid, Zelda og Mario film på vej?


Svar
RuneSPRuneSPSkrevet 18/11-05 15:12, rettet 18/11-05 15:13 
Ifølge Reggie Fils-Aime så er der en god chance for at der vil komme en film af ovennævnte spil:

Could Metroid, Zelda and Mario films be on the way? Reggie has apparently said it's a good possibility...

Sales and Marketing giant Reggie Fils-Aime has been interviewed by Mexican publication Club Nintendo about the Big N's plans for silver screen versions of their most popular franchises.

Reggie mentioned Nintendo had plans to produce a film adaptation of Metriod, though no production schedule, budget or cast and crew was mentioned. He also said the Zelda series would be next in line, then possibly another film based around Mario.

More as we get it.

Hvad siger I, hvis de skulle komme? Metroid kunne jeg bestemt godt se en god film komme ud af, egentlig det samme med Zelda sålænge at Link er stum! Men Mario kan godt nok ikke se komme en god film ud af :)

Reggie snakker...
HeroldHeroldSkrevet 18/11-05 15:17 
Metroid og Zelda kan jeg også godt se muligheder i. Mario? Well, kun hvis de giver det til en der tør at gøre noget nyt med ham.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 18/11-05 15:19 
RuneSP>
Men Mario kan godt nok ikke se komme en god film ud af :)

Det er jo allerede prøvet :)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 18/11-05 15:46 
Hvis Alex Proyas fik tjansen som instruktør, så kunne en Metroid film da gå hen og blive ret spændende. Reklamen for Metroid Prime i sin tid ramte da stilen ret godt. Dog ved jeg ikke helt hvor godt seriens historie og narrative struktur egner sig til en fuldlængdes film.

Zelda og Mario synes jeg de bør lade være i fred.

God stil
(...)
KilroyKilroySkrevet 18/11-05 16:31 
Uwe Boll er jo et godt valg. Tænk på alle de badescener han sikkert kan proppe ind i filmene.

Peach går i bad. Bowser, et grimt CGI-helvede står og lurer. Man fanger et glimt af en Peach-brystvorte og Bowser sparker døren ind og kidnapper hende.

Eller en Zelda-film, hvor Gannondorf står og lurer på Zelda der går i bag, og...

Boll kan jo variere temaet i uendeligheder!
;)
Kilroy Was Here
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig