X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

TNT-erfaringer?


Svar
MajorPMajorPSkrevet 15/11-05 14:36 
Hej.

Jeg ville såmænd bare høre om der er nogle, som har erfaring med kurerfirmaet TNT?

Personligt er de allerede én dag forsinket med en express-forsendelse, og pakken ligger stadigvæk Shanghai på et lager.

Er det bare mig eller er det uacceptabelt, når man bruger 13.000 på en ting, får lovet hurtig forsendelse med et kurerfirma, og de så ikke kan finde ud af en skid?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
QQSkrevet 15/11-05 21:48 
Hvad har du brugt 13.000 på?
Det kan da være uacceptabelt, men hvis jeg var dig, havde jeg nok ikke satset 13.000 kr FØR jeg vidste om jeg kunne stole på kurérfirmaet...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
MajorPMajorPSkrevet 15/11-05 22:02 
En iMac G5.

Den er sendt med forsikring og sådan, så hvis der sker noget med Mac'en, så får jeg det erstattet; men er ikke så meget det. Mere det at det er forsinket. Burde ikke ske med UPS, TNT osv. Man betaler jo for at få tingene til tiden.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
crying outcrying outSkrevet 15/11-05 22:58 
Hvorfor er det lige du tror, at det er TNT's fejl? Det kan lige så vel være afsender, der ikke har lavet arbejdet ordentlig.
Jusqu'a ici tout va bien....
MajorPMajorPSkrevet 15/11-05 23:32 
Når pakken allerede er afleveret til TNT? TNT har total kontrol over pakken nu. Apple har gjort deres med at samle dyret.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
crying outcrying outSkrevet 16/11-05 07:03 
"bare" fordi at pakken er afleveret til TNT er det ikke ens betydene med, at afsender har ryggen fri - der skal ikke mangle mange dokumenter, før end at TNT ikke kan sende det videre.
Jusqu'a ici tout va bien....
MarcusMarcusSkrevet 05/03-07 15:57 
Hvordan gik det sidenhen?
Bliver alle deres pakker fortoldet, ligesom DHL og UPS?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig