X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EVE - Nogle der spiller?


Svar
SjakaleNSjakaleNSkrevet 12/11-05 15:36 
Jeg har lige fået en "invitation" af en makker, til EVE så man kan spille det 14 dage gratis.

og jeg må sige det virkelig er stort, det er rigtig fedt at man selv ka solo spillet, og alle de ting man kan studere sig til.

er der andre som spiller EVE..

Man ska dog virkelig køre tutorial igennem.. inden man begiver sig ud i galaxen, og det blir først sjovt efter tutorial er færdigt.
ANYTHING LESS THAN THE BEST IS A FELONY.
ChronoChronoSkrevet 12/11-05 17:02 
Jeg har spillet de 14 dage der kunne fåes gratis, og synes også det er rigtigt godt. Min account er udløbet nu, men jeg opsiger snart WoW og fortsætter med EVE i stedet. Tror det er den 17. min WoW account udløber, og så skal jeg lige have afleveret projekt... så engang i december er jeg tilbage i galaksen (hvis ikke før).

Synes indtil videre ikke det er meget bedre eller dårligere end WoW, men til en afveksling så er det rigtigt godt med noget lidt mere komplekst. Det tog jo omkring 2 timer bare at spille igennem den tutorial :)

Men ellers så har spillet ikke været den store tidsrøver som WoW kan være, fordi meget tid bliver brugt på autopilot i warpdrive og så kan man ligeså godt sidde og skrive lidt projekt imens... Spillet kører jo også i et vindue så det er let at sidde og lave andre ting imens.

Det værste ved spillet er nok de utallige små vinduer som interfacet består af - irriterende at skulle åbne og lukke dem hele tiden.

Se iøvrigt min vurdering af det også.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SjakaleNSjakaleNSkrevet 12/11-05 19:41 
Tutorial er virkelig lang ja. men den er nødvendig for at ku finde ud de mange funktioner.

jeg regner med at sælge mit spil inkl. char, til lidt overpris. :)

Og så ellers spille EVE.

for mig p.t. er wow = loot, det gælder bare om items. uden items er man 0, og i eve da er der som sådan ikk noget lvl system.

Håber på at møde dig i rummet. hehe
ANYTHING LESS THAN THE BEST IS A FELONY.
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/11-05 23:28 
EVE er et fantastisk MMORPG. Selvom det er et lille ukendt firma der er lokaliseret i Island, og de ikke har haft mange penge til marketing etc, så har de virkelig fået succes.(det ligger nr. 1 på mmorpg.com )

EVE er et genialt spil på mange måder. Ligesom SWG(et andet rigtig fedt MMORPG) så er der fokus på crafting, community og player driven økonomi.

EVE er specielt da det kun har en enorm shard hvor 10.000 spillere kan spille sammen på engang.
Det største problem er vel at det har sådan en lang torturial. Det tager ca. 3 timer.

Men overall, ja så er det rigtig godt.
Men hvis du kan lide EVE vil jeg også anbefale dig at prøve SWG. Her den 15 November gør de noget der aldrig har sket før i et MMORPG spil. Der kommer til at køre en free 10 dage trial også hvor alle kan prøve det.

De re-launcher hele spillet og har stort set ændret alt. SOE har åbenbart fået øjene op for hvor vigtigt Starwars mærket har været for dem og dedikeret meget tid på at ændre og forbedre det. Ligenu er der meget debat om de nye enorme ændringer er gode eller dårlige.

De har implanteret "real time combat" ala i et skydespil og pakket de 30+ classes ned til 9, og gjort Jedi til en start klasse så alle kan være en.:)

Anyway... Ja EVE er for fedt! Alle burde downloade den 500 MB trial;)
Well crucify the insincere tonight...
ChronoChronoSkrevet 13/11-05 08:34 
Ja, det er ret imponerende at et lille islandsk firma kan lave sådan noget. De har faktisk ikke en grænse på 10.000 spillere online - mener 12.000 er rekorden, og mon ikke deres server er sat op så endnu flere kan være online samme tid. Lækkert at der er én server og ikke 180 forskellige som i WoW...

Jeg hørte at folk der spillede SWG er ret gnavne på Sony fordi de mister deres characters (mere eller mindre) når spillet re-launcher. Sony vil ikke, som med EQ og EQ2, supportere to spil så de smelter dem sammen til ét spil. Det synes jeg også er temmeligt dumt, så jeg har ikke lyst til at spille en character op i level hvis de kan finde på bare at slette ham senere. Men "real time combat" lyder fedt, så jeg skal helt sikkert prøve den trial du nævner.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PapandPapandSkrevet 13/11-05 10:27 
Jeg overvejer også at skifte fra WoW til Star Wars: Galaxies. Problemet med WoW er, at det efter længere tid bliver for kedeligt. Jeg er selv stor fan af Star Wars, og universet i Galaxies virker perfekt ramt.

Det skal lige siges, at det er 2 år siden jeg prøvede en 14 dages trial af SWG, så meget kan da have ændret sig siden.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/11-05 14:34 
Chrono>
Jeg hørte at folk der spillede SWG er ret gnavne på Sony fordi de mister deres characters (mere eller mindre) når spillet re-launcher. Sony vil ikke, som med EQ og EQ2, supportere to spil så de smelter dem sammen til ét spil. Det synes jeg også er temmeligt dumt, så jeg har ikke lyst til at spille en character op i level hvis de kan finde på bare at slette ham senere. Men "real time combat" lyder fedt, så jeg skal helt sikkert prøve den trial du nævner.

Det som de gjorde er at du skal "re-spec" dit build/template. Du blive konveteret til det nye system.

Problemet er at pludslig forsvandt et helt hav af klasser, i spillet, så folk er kede af det.
Også Jedi... Det er næsten ubeskriveligt hvad folk måtte gå igennem for at få Jedi status. Mange 1000vis af timers grinding. Virkelig sindssygt.
Så der er meget splittelse mellem alle dem der ville have en Jedi for starten, men aldrig kunne "få" en og dem der faktisk gik igennem det.

JTL(Jump to lightspeed) bliver også gratis nu, så alle kan flyve i space, og de har tilføjet et quest system ala WoW.
Well crucify the insincere tonight...
salsalSkrevet 13/11-05 17:31 
Jeg har aldrig helt forstået EVE. Jeg spillede det godt nok kun en fjorten dages tid, men det fangede mig slet ikke. Kedeligste MMO, jeg har spillet, tror jeg. Men hvis man kan lide at gennemskue markeder og den slags, er det sikkert fedt.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
SjakaleNSjakaleNSkrevet 13/11-05 22:35 
Hmm..SWG.. det se'r ret spændende ud.

er det et spil man ska vente med at prøve efter d 15.?

hvad går det ud på. hvis nogle ville forklare lidt. :)
ANYTHING LESS THAN THE BEST IS A FELONY.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig