X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Engelsk XP Home Edition (oem)


Svar
kingsizekingsizeSkrevet 11/11-05 20:48, rettet 11/11-05 20:57 
Købte ved en fejl dette Windows xp home!

Havde ikke lige tænkt på at det var bedst at bruge winXP64 til sin AMD64 processer :(

Pakken er åben, men det har ikke været installeret og CD-key'en har IKKE været brugt!

Edit: Jeg havde håbet på at kunne skrabe 500,- ind på det igen! gav 699 i shg.dk
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
SquareSquareSkrevet 11/11-05 22:00 
Før du sælger, skal du lige huske at tænke på, at der er en del problemer forbundet med at have Windows XP 64-bit installeret på sin computer.

Meget af dit tilbehør vil kræve specielle drivere, og kun meget få producenter har fået taget sig sammen til at lave dem. Jeg har også en 64-bit processor, men jeg har installeret et 32-bit Windows.
It's only a state of mind.
kingsizekingsizeSkrevet 11/11-05 23:51 
jeg har udelukket Asus i min computer, kender du noget til om de har lavet drivere til deres tilbehør?
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
CutePuppyCutePuppySkrevet 12/11-05 01:04 
Det er så absolut spild af energi at køre Windows XP 64 bit, medmindre at du har mere end 4 GB ram i din maskine.

Der er absolut ingen spil der er 64 bit optimiseret... well mener faktisk at der er noget med farcry, men det er det eneste jeg kender til.
Tilgengæld er der gode chancer for at du får problemer men almindelig 32 bit software da det bliver emuleret, skulle ikke give performance tab, men det er ikke alting der kører lige godt i 32bit emulatoren
//Cutepuppy
SquareSquareSkrevet 12/11-05 16:00 
Kingsize - Hvis du har printer, webcam eller andet lignende er det ikke sikkert at det vil virke, hvis ikke at der er lavet drivere til dem. Mit creative webcam og lexmark printer vil ikke kunne virke hvis jeg havde Win64x.
It's only a state of mind.
kingsizekingsizeSkrevet 12/11-05 16:55 
Tak for hjælpen!

Det da godt være jeg skulle overveje ikke at sælge alligevel! :)

Faktisk har jeg også en smule svært ved at finde en forhandler der har XP64-bit!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig