X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

IP-mail "spionage"?!


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 11/11-05 20:00 
Hej Alle!

Jeg har for tiden en slem mistanke om, at der er en uvedkommende person, der sidder og tjecker mine mails... >:-/ Er det muligt for mig via IP-adresser osv., at finde ud af fra hvilke computere mine mail er blevet læst på?

På forhånd tak.

-The Bruce
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
KTCKTCSkrevet 11/11-05 22:03 
Du kan forsøge at kontakte din mail-udbyder med henblik på at sende eventuelle log-filer til dig med ip-adresser. Men fra at få oplyst ip-adressen til at spore personen er der et stykke vej.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 11/11-05 22:18 
Det kommer helt an på hvilken mail du bruger - kan du uddybe det lidt mere? Er det mail på din computer, eller er det hotmail?

Installer evt. en firewall - der kan du se når fremmede IP'er forsøger at komme ind på din computer.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
The BruceThe BruceSkrevet 11/11-05 22:24 
Det er Hotmail.
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
KTCKTCSkrevet 11/11-05 23:06 
Skriv til Microsoft, men jeg ville nok ikke forvente det store, med mindre du er betalende kunde med Hotmail...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 11/11-05 23:13 
Start med at skifte password - og skriv derefter til Microsoft, som KTC siger. De logger garanteret alt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
The BruceThe BruceSkrevet 11/11-05 23:31, rettet 11/11-05 23:31 
Ja- det siger sig selv, at jeg som det første ændrede mit password, men det irriterer mig godt nok, at vide at en eller anden tåsk har kigget med i mine private mails...! ...men hvis jeg ikke lige umiddelbart kan finde frem til synderem, så tror sgu jeg siger sket er sket og skifter password lidt oftere istedet for. Men tak for hjælpen, Herold og KTC! :-)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
SquareSquareSkrevet 12/11-05 15:58 
Hvad får dig til at tro, at en eller anden kigger med i dine e-mails?
It's only a state of mind.
salsalSkrevet 13/11-05 19:58 
Det er mig, der gjorde det. Undskyld. Det skal aldrig ske igen.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig