X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Netstationen


Svar
FanboyFanboySkrevet 17/05-03 16:06 
Jeg har engang brugt meget tid på det, men nu syntes jeg ikke det er værd at bruge tid på. Jeg havde en bruger med 1100 timer, ca. 4000 moneter og omkring 120 ting rundt om på forskellige lagre, så man kan godt sige jeg nåede at bruge temelig meget tid på det.

problemet med Netstationen, er at det går så meget ud på hvem der har flest ting, flest timer og flest moneter, så meget så det næsten ikke er en chat mere. Folk render og snyder hinanden i handler, bruger hack programmet NSC, ting og moneter bliver solgt for real-life money, hvilket jeg også syntes er dybt tåbeligt.
quadquadSkrevet 17/05-03 16:57 
Hmfff, lol!
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/05-03 17:29 
Uhm...... Netstationen kan jeg godt huske....

Det er mest 12 årige, børn såååååå......

:P
Well crucify the insincere tonight...
FanboyFanboySkrevet 17/05-03 19:19, rettet 17/05-03 20:47 
kr0oZe >
@fanboy: Ja, jeg husker stadig piger der solgte cybersex for monz. Det var direkte bizart.

Det kan jeg ikke huske som sådan, men jeg kan huske piger som satte billeder ind af deres kvindelige seværdigheder og samtidig skovlede de ting og moneter ind fra forksellige liderlige hankøn.

Det er fandeme ulækkert.
Per SPer SSkrevet 17/05-03 20:30, rettet 17/05-03 20:32 
I får hverken forvarsel eller en henvisning, hvis i fortsætter med at skrive i denne tråd. Emnet er allerede langt væk fra det acceptable på nuværende tidspunkt.

Det her behøver vi ikke læse om på P:R!
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
majjohamajjohaSkrevet 17/05-03 20:33 
OK jeg trækker alle min posts tilbage
Per SPer SSkrevet 17/05-03 21:01 
Det var nu ikke emnet der var noget galt med, det var den halvlumre drejning tråden havde fået.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig