X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

XP Home Edition problem


Svar
HardballerHardballerSkrevet 30/10-05 13:57 
Hey der..
Har lige formateret min PC, og vil så selvfølgelig installere XP igen :)
Sidder så med en original XP Home Edition CD samt key, men den vil ikke acceptere min key, den siger den er ugyldig..

Hvad kan det være?

På forhånd tak
WehnerWehnerSkrevet 30/10-05 14:07 
Kan det tænkes, at du har 'lånt' key'en ud til venner og bekendte i tidens løb?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/10-05 14:18 
Var ude for det samme problem sidste gang, jeg formaterede min HD. Jeg fandt ud af, at man åbenbart kun kan lave en "frisk" installation med den samme XP CD-ROM et vist antal gange, før éns key bliver ugyldig :/

Jeg ringede ind til MicroSoft og brokkede mig, og så fik jeg en ny key, som fungerede :)
AV Intelligent Terminal
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/10-05 15:23 
Samme her. Jeg skulle også have en ny key af M$, så jeg ringede til deres support. Det gik udmærket :-)
DarkenDarkenSkrevet 30/10-05 17:04 
det er bare ikke sjovt når man få fat i en af deres indiske supporter (de udlicitere jo telefon support til andre lande), så står man der klokken 2 om natten og skal høre på en klovn der bliver ved med at indsistere på at man tager kontakt til sin forhandler, selvom man pænt forklare at man har skulle ringe ind de sidste 12 gange, efter man skiftede comp og der aldrig har været et problem med at få en nøgle over telefonen(det passede så ikke da jeg før havde måtte vente til dagen efter fordi jeg ikke kunne få fat i en der vidste noget)..... til sidst gik jeg over til corp. edition, det skidt gad jeg ikke mere.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig