X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvor køber man Edge?


Svar
WikzoWikzoSkrevet 27/10-05 16:42, rettet 27/10-05 16:53 
Nogen der kan hjælpe mig med at finde et sted(helst i Århus), hvor jeg kan købe det engelske spilblad Edge?

Jeg vil nemlig utrolig gerne have denne månedes(eller, det er vist november månedes)udgave, da de har lavet en lang artikel om Nintendo Revolution.

En gang, var vist i dette års sommerferie, så jeg, at man kunne købe det i DSB-kiosken her i Århus. Tilsyndeladende sælger de dem dog ikke mere :(

Ellers kan det være, at jeg skulle bestillte det på deres hjemmeside :/

EDIT: Har lige tjekket deres hjemmeside. Man kan ikke købe kun et enkelt blad. Man skal have et års abonnment... Og jeg kan ikke sende mail til dem, da den bare kommer tilbage med følgende fejl:

This is an automatically generated Delivery Status Notification

Delivery to the following recipient failed permanently:

edge-online@futurenet.com

Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 550 5.7.1 Unable to relay for edge-online@futurenet.com

Edge's hjemmeside
BeanoBeanoSkrevet 27/10-05 16:55 
Jeg mener der findes en lille bladkiosk lige overfor banegården i Århus som sælger Edge. Der købte jeg ihvertfald bladet flere gange for nogle år siden... ved dog ikke om kiosken findes mere?
Alf81Alf81Skrevet 27/10-05 16:56, rettet 27/10-05 17:02 
Det er ved at være et godt stykke tid siden den lukkede...

Kommer forresten i tanke om den nok kan købes nede på bus terminalen!?
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 27/10-05 17:01 
Ok, det var vist også lige efter Koreakrigen jeg var der sidst :!
WikzoWikzoSkrevet 27/10-05 17:12 
Arrgg! Jeg har tjekket hele internettet rundt, og man kan IKKE købe et enkelt blad for sig selv. Man skal købe et abonnement :(

Nå, men tak for hjælpen :)

Alf81>

Kommer forresten i tanke om den nok kan købes nede på bus terminalen!?

Føler mig lidt dum, når jeg spørger: Hvor er det?
Alf81Alf81Skrevet 27/10-05 17:28 
Når du står med ansigtet mod banegården. Så vælger du at gå mod venstre, forbi posthuset og videre ned ad vejen til du kort efter gerne skulle støde på bus-terminalen...
Ting om dét og pis.
WikzoWikzoSkrevet 27/10-05 17:43 
Nåååå... Rutebilstationens(også kaldt busser i vore dage) kiosk eller hvad?
BaggyBaggySkrevet 27/10-05 17:45, rettet 27/10-05 18:10 
Er i sikker på at banegårdskiosken ikke har det? De har det på stationen her i lyngby i hvertfald..

ellers.. Siger min Århus viden (familie) at der ligger en kiosk over for føtex, oppe ved en kirke.. hedder gaden bruunsgade? som har en masse spil blade.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
WikzoWikzoSkrevet 27/10-05 17:45 
Ahhh... har lige fået svar fra en anden, som køber det her i Århus ved banegården :D

"Jeg køber det i banegårds kiosken i århus, de har det ca. en uge efter det er udkommet i england.
sidste gang havde de placeret det forkert ved siden af film bladene, men det må være til at få øje på denne gang med den røde forside."
BaggyBaggySkrevet 27/10-05 17:46 
;)
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
fumfumSkrevet 28/10-05 08:37 
He ja, den fejlplacering blev jeg også lige snydt af. Men ellers, så abbonnerer hovedbiblioteket faktisk også på bladet. Så hvis det er for at læse de gamle numre, så bare gå derned og lån dem. Det nyeste er fremme.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
WikzoWikzoSkrevet 28/10-05 15:57, rettet 28/10-05 15:58 
Fedt! :D

Vores lokale bibliotek i Risskov har kun abonnement på PC Player, diverse fodboldmagasiner og lidt rollespilsblade...

Tak for hjælpen alle sammen :D
Dejligt med så hurtig respons.
fumfumSkrevet 28/10-05 19:49, rettet 28/10-05 19:55 
Ja, men risskov bibliotek er jo det samme. Så du kan bare bestille over nettet, og få det sendt til risskov bibliotek. Se for eksempel 2005 listen her:

Edit, hmm, det kunne man tilsyneladende ikke lige linke til. Men søg på edge og du skal finde, hvis du kan finde ud af deres nye skodsøgeside:

EDIT EDIT: Det er tilsyneladende playright der forhindrer min linkning. Jeg smider det oprindelige ind og beskeder rune:

TripleEdit: Gå ned og spørg på biblioteket, jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
WikzoWikzoSkrevet 29/10-05 02:09, rettet 29/10-05 02:12 
>_>

Har lige søgt "Edge" på deres side; der kommer 28 sider frem... Med alle mulige bøger og musik cd'er.

Kan ikke rigtig finde ud af deres søgning og at gøre den mere avanceret og kun søge efter blade.

Nå, men jeg må vel til hovedbiblioteket en dag :D

EDIT: TROR jeg har den... Har i hvert fald fundet "Edge" under "tidsskrifter", hvor man kan vælge i mellem 2004 og 2005. Der står, at det udkommer 12 gange om året, men når jeg vælger Oktober 2005, får jeg det her frem:


Bog
Edge
. - Bath : Future Publishing, 19??-
Udkommer 12 gange årligt.
Tidsskrift.
Beksrivelsen baseret på: nr. 18 march 1995.



Vælg hvilken årgang der skal vises
2004 2005

Årgang Volume Nummer
2005 Oktober 154

Materialet er udlånt.
Tryk RESERVER for at få lagt et eksemplar til side. Du vil få besked, når det kan afhentes.


De' skøre, de bibliotekare :P

Min søgning
fumfumSkrevet 29/10-05 12:45 
Iøvrigt må de have flere årgange end bare 2004 og 2005. Jeg læste ihvertfald edge dernede, da jeg flyttede til Århus i '88 eller '89.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
psychomantispsychomantisSkrevet 29/10-05 15:23, rettet 29/10-05 15:23 
Men det startede jo først med at udkomme i '93...
fumfumSkrevet 29/10-05 19:44, rettet 29/10-05 19:44 
Hmm, min ellers glimrende hukommelse må spille mig et puds. :-)
Men jeg har også boet flere år i omegnen af hovedbiblioteket. Jeg har ihvertfald læst det dernede regelmæssigt, engang for mange år siden.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
WikzoWikzoSkrevet 01/11-05 22:26 
Var i går MEGET HURTIG helt nede i deres kælder med magasiner. Fandt en hylde med diverse computerblade, men kunne ikke rigtig se Edge nogen steder.

Kan godt være, at det var der, men jeg havde ikke lige tid til at se ordenligt efter :)
WikzoWikzoSkrevet 03/11-05 13:49 
Nå, men fik endelig bladet i går på banegården ^_^
Var vildt nemt at finde pga. det flotte, røde cover :D

Artiklen om Revolution er rigtig god, men der står i sig selv ikke noget nyt. Ellers er DVD'en for TGS rigtig god - Edge er helt klart kvalitet!
fumfumSkrevet 03/11-05 13:51 
Nå, du var også på banegården igår?
Glimrende blad.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig