X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GT 4 gameplay video


Svar
jaesjaesSkrevet 15/05-03 23:01 
Ikke den bedste kvalitet, men man kan fornemme, at grafikken har fået et pænt løft.

Kræver gratis sign in.

10 mb GT 4 gameplay video
BaggyBaggySkrevet 16/05-03 11:02 
tror det var ign.. som havde en på ca 5 mb... 80 procent replay af en subaru Impreza af nyeste årgang WRC udgave.... og de sidste 20 procent... kørsel... ( Toyota Corolla WRC) Dette er af god kvalitet...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BaggyBaggySkrevet 18/05-03 20:12 
Var lige inde på ign... Der er sku kommet over 30 gameplay videoer !!!
http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?channel_id=70&object_id=489327&adtag=network=ign&site=ps2&pagetype=medialist&page_title=Gran+Turismo+4


Tjek det da ud !
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
jaesjaesSkrevet 19/05-03 23:26 
Ja, flot bliver det jo, men lidt bekymrerne at det på videoerne ser ud til, at det kun kommer til at køre 30 fps i ntsc-versionerne. Forhåbentlig inkluderer de mulighed for PAL60 ...
ckruseckruseSkrevet 20/05-03 12:15 
Det er slet ikke utænkeligt efter Primal, der både havde 60hz og Progessive Scan. Polyphony plejer desuden at have hjernen på det rette sted :)
flottenheimerflottenheimerSkrevet 20/05-03 13:47 
oohhhhh yes! jeg elsker GT serien - stadig verdens flotteste konsolkøreoplevelse imho! GT4 ser alt, alt for lækkert ud!

ved man om bilerne vil kunne crashe i GT4? det gik der nemlig rygter om for nogle måneder siden.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
BaggyBaggySkrevet 20/05-03 18:56 
Ud fra videoerne ser det ikke ud til det.... Men man kan da altid håbe... der er jo trods alt stadigt langt til en udgivelses dato..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
jaesjaesSkrevet 21/05-03 20:20 
Der er kommet et interessant preview på Tvg.com.

Grrr...ingen skade på bilerne.
Det er simpelthen for ringe. Der er INGEN undskyldninger efterhånden :(

Polyphony lytter åbenbart ikke til gamerne. AI´en (som trods alt bliver forbedret nu), og det manglende skadesystem, har jo været efterspurgte siden GT(1)...

Nå, men døm selv :)

GT 4 preview
OmenOmenSkrevet 21/05-03 20:49 
Jeg fatter efterhånden ikke hvad der er så fængende ved denne serie. Gameplayet har ikke forandret sig siden den første spil, og den bedste måde at overhale modstandere på er stadig at smadre ind i dem for at komme forbi, der er jo ingen konsekvenser som foringede køreevner eller lignende... Og de drone ligenden modstandere er et af de værste eksempler på A.I. længe set i et spil...
Vote Ficus!
ckruseckruseSkrevet 21/05-03 21:13 
Ja, jeg har altid været skuffet over AI'en i GT, men det ændrer ikke noget ved at gameplayet altid har været fedt. Det tager det sjove ved arkade, og så gør den det dybt og langtidsholdbart. Det er ikke alle der kan det ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig