X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tomas Mølgaard Aka. Holistic


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 07/10-05 15:03 
Nogen der snakker med ham, for kan i/du så ikke bede ham om at sende mit spil til mig(Conker live and reloaded), har ventet snart en måned på at modtage det og synes det er ved at blive for surt. Har skrevet til ham flere gange men ingen svar, han kan heller ikke findes på Krak eller noget, så jeg er helt på bar bund :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
la0sla0sSkrevet 07/10-05 16:20 
Du kan jo evt. skrive at du få pengene trukket tilbage (det kan man såvidt jeg ved sagtens), den slags plejer at få folk ud af busken.

Håber du får dit spil.. kender desværre ikke manden. Eller heldigvis måske.
Hvad sker der?
WehnerWehnerSkrevet 07/10-05 16:23 
Det kan man ikke, hvis der er tale om en bankoverførsel. Når penge er overført, så er de overført og kan kun tilbageføres med modtagers samtykke. Dette er ikke noget 'jeg tror', det kommer direkte fra banken. Jeg dobbeltcheckede nemlig, inden jeg skulle sælge nogle ting.

Hvis man har betalt via betalingskort er sagen helt anderledes. Det tvivler jeg dog på, er tilfældet her.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 10/10-05 00:00, rettet 25/10-05 19:58 
Vi har lavet en byttehandel som også indvolverede nogle penge(til mig), penge er modtaget og spil er også modtaget bare lige på nær Conker som han ikke havde hjemme på det tidspunkt, det har han så skrevet at han har fået og at han ville sende det, men intet er sket og ingen svar på mine adskellige mails til ham :-(

Han bor forresten på:


Hvis nogen bor i nærheden eller kender ham, så bed ham lige om at sende da det andet er ALT for tyndt af ham :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
JmogJmogSkrevet 10/10-05 00:12 
Krak kan måske ikke hjælpe dig, men det kan de gule sider:
http://www.degulesider.dk/vbw/super/resultat.do?compTrade=Tomas+M%F8lgaard&compZip=&compCity=&compAddress=&compRegionID=&compPhone=&Image51.x=27&Image51.y=8&filterIds=&compInfCatID=&compInfHitTypeID=

Sørme om ikke hans mobilnummer står der. Om det er tidsvarende, skal jeg dog ikke kunne sige.
WehnerWehnerSkrevet 10/10-05 00:19 
Grundet 'eller noget' i nedestående udsagn regnede jeg med at www.dgs.dk også var forsøgt.

Danny Salling>
han kan heller ikke findes på Krak __eller noget__

Jeg har i øvrigt generelt set bedre erfaring med dgs end med krak.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 10/10-05 00:32 
Danny Salling>
Hvis nogen bor i nærheden

Woah, jeg ville eddermame blive bange, hvis der en fremmed ringede på min dør og sagde "Nu sender du fa'me det Conkers til Danny, ER DU MED?!?"
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JmogJmogSkrevet 10/10-05 00:34 
Men det ville være pisseeffektivt :-)
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/10-05 06:42 
Herold>


Woah, jeg ville eddermame blive bange, hvis der en fremmed ringede på min dør og sagde "Nu sender du fa'me det Conkers til Danny, ER DU MED?!?"



Sjovt, for min første reaktion ville ikke være "bange"
Danny SallingDanny SallingSkrevet 10/10-05 23:23 
Men der er altså ingen der kender ham eller bor i nærheden? :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
JmogJmogSkrevet 10/10-05 23:38 
Tilsyneladende ikke, men har du prøvet mobilnummeret?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 11/10-05 06:17 
Er der et nummer til ham? :-)
Vil jeg meget gerne have :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
OuenOuenSkrevet 11/10-05 09:28 
Hvis du nu læste tråden igennem, så ville du opdage at der er en som allerede har fundet mobilnummeret.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 22/10-05 22:41 
Har prøvet at ringe og ligge besked og har også sendt sms, været inde på flere andre forums jeg har fundet ham på og skrevet til ham, enten en privat besked eller direkte i forummet, der er stadig ikke sket nogt :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/10-05 19:57 
Løsning fundet, slet venligst dette topic.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/10-05 23:50 
Han har været ude for et biluheld fortæller hans kæreste, så det er derfor at han ikke har givet lyd fra sig. Han kommer snart hjem fra genoptræning fik jeg at vide, og så skulle al handel kunne lade sig gøre igen :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig