X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox DVD problemer


Svar
OmenOmenSkrevet 15/05-03 16:20 
Da min hub brød ned for nyligt, tænkte jeg at jeg ville smide mine programmer over på en DVD skive i stedet, for på den måde at overføre dem til min Xbox. Men nu har jeg prøvet 3 forskellige mærker DVD og der er stadig ikke nogen den gider at læse(rimeligt problematisk når man lejer med Linux).
Det er en version 1.2 med en Xecuter2 Lite, og jeg ville høre om der er nogen der kan anbefale nogle skiver?!
Vote Ficus!
KoludaKoludaSkrevet 15/05-03 16:22 
Jep, en HP CD-RW virker hver gang.
På ALLE versioner :)
KTCKTCSkrevet 15/05-03 17:39 
Ellers kan du vel klare det med et crosskabel i stedet for hub...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
OmenOmenSkrevet 15/05-03 18:00 
Jeg har ikke lige et så langt crossekabel liggende, så jeg ville egentligt helst hvis det kunne klares med discs.
Vote Ficus!
KTCKTCSkrevet 15/05-03 18:12 
Ved du hvilken fabrikant dit Xbox DVD-drevet er af?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
OmenOmenSkrevet 15/05-03 18:28 
Nej, desværre.
Jeg ved bare at det er en version 1.2.
Men der er vel ingen måde at checke det på, medmindre man skiller maskinen ad?.
Vote Ficus!
AmbyAmbySkrevet 27/07-03 14:55 
Jeg bruger lige dette emne, da jeg ikke anser det for nødvendligt at oprette et helt nyt emne til et simpelt spørgsmål :

Kan en chipped xbox afspille RCE DVD'er ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
3of193of19Skrevet 27/07-03 15:08 
Omen >
Jeg har ikke lige et så langt crossekabel liggende

Du kunne... flytte Xboxen :)
AmbyAmbySkrevet 27/07-03 15:25 
Det var nu ikke af den grund jeg tog et 2 måneders gammel tråd frem :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 27/07-03 17:52 
Jeg har søgt lidt og har dette citat fra en Xbox-bruger: "it played xXx too which we believe is an RCE disk?"

Så det lader til at den godt kan klare det...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AmbyAmbySkrevet 27/07-03 20:48 
Mange tak for svaret, KTC
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig