Omen | Skrevet 03/10-05 23:21, rettet 03/10-05 23:23 | Jeg ved ikke hvor mange gange jeg efterhånden har set videon af dette spil fra Gamespot, men nu har spillet altså fået sin egen side.
"Lal" med på musikken, nyd farverne og håb på at det kommer til vores ivrige europæiske PSP'er.
http://www.playstation.jp/scej/title/locoroco/
Ps. Jeg ved ikke hvordan man retter overskriften, men det skulle selvfølgeligt have været Loco Roco som titel i stedet for. Nyd musikken og glæden alligevel! ;) | Vote Ficus!
|
|
Herold | Skrevet 03/10-05 23:23 | | Man bliver jo helt glad af det der. :D | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
Chrono | Skrevet 03/10-05 23:57, rettet 03/10-05 23:59 | | Ja - det er da den muntreste musik siden temamusikken til Yoshi's Story :) | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
|
|
|
|
Echo | Skrevet 25/08-07 11:28 | Jeg synes, at det er godt at se, at serien ikke bliver behandlet som katamari-serien. I stedet for at satse på den sikre formular, bliver der prøvet noget nyt. Om det er godt eller skidt må tiden vise, men ros skal de have for at prøve noget anden.
Nu er det en ret lille video, men udfra den er jeg lidt skuffet over grafikken. Detaljegraden kunne godt have været større, og jeg håber på at se nogen lidt mere opfindsomme og fantastiske levels senere/før i spillet.
"... instead you control what appears to be one of the flying fruit bugs from the first game and use it as a cursor to direct where you want your Rocos to go."
- Er jeg den eneste som tænker Wii? | Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
|
|