X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo - Sig det er løgn!!


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/09-05 09:15 
Oh my Dog!

Se hvem der står som instruktør!
53 emne(r).
« < 1 2

Svar
HeroldHeroldSkrevet 22/09-05 16:34 
Det gør det ihvertfald ikke nemmere, når de beslutter sig for at udforske en alternativ fremtid :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/09-05 08:18 
Born2Play>
Uha, det gør mig depri at prøve "læse up-to-date" i X-men serien...
;-(

Det er vist ikke så slemt. Jeg hoppede selv med på vognen da Ultimate X-Men startede op for nogle år siden. De er kommet til #50-60 stykker så vidt jeg husker.

Jeg er ikke så meget for "high-power" X-men, hvor Shi'ar er med. X-Men skal holde sig på jorden og ikke dalre rundt i andre dimensioner eller planeter. Der er andre, der må tage den kosmiske kamp.
WehnerWehnerSkrevet 23/09-05 11:13 
Hyakotake>
Hvad vil "folket" helst se: En personlig fortælling om Master Chief eller en bredere fortælling om Halo-universet?

Jeg vil i hvert fald helst have sidste løsning fem for endnu en origin-film. Jo mere jeg tænker over det, desto mere vil jeg give jaes ret i, at Paul Verhoeven er den rette til jobbet. Han kan bare lave Halo i stedet for Starship Troopers 2.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
53 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig