X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Min Megadrive og lyden?


Svar Sortering
nerosnerosSkrevet 12/09-05 19:51 
Jeg har et problem med lyden når jeg spiller på min Megadrive. Jeg kan ikke få lyd ud fra mit TV. Når jeg har indstillet den kanal hvor jeg kan få et klart billede igennem og kan begynde at spille er lyden ligesom når man ser på TV-sne bare en lang ssssssshhh tone......! Jeg har så købt mig et par computerhøjtalere for længe siden, og når jeg tilslutter dem til min højtalerudgang på Megadriven kommer der lyd fra spillet og alt er godt. bare lidt irretenrende med så mange ledninger og indstallationer af grej og sager. er der ikke en som kender til det, og kan hjælpe mig med at få lyden ud af mit fjernsyn istedet for som det normalt skal være?
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/09-05 01:17 
Skaf et RGB kabel ;)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 13/09-05 11:41 
Jeg har sådan et Sega RF-Switch sådan, at man kan skifte fra ANT til RF. Viste ikke at man kunne få et RGB kabel til sin Megadrive?
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 13/09-05 12:18 
Man kan få/lave RGB til omtrent alle japanske konsoller (især hvis de ikke er lavet af Nintendo... ;)).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig