X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lidt hjælp til spilkøb søges


Svar
TurricanTurricanSkrevet 12/09-05 13:39 
Hejsa

Jeg savner lidt nogle nye, gode spil og håber at der er nogen der kan pege mig lidt i den rigtige retning. Jeg har ikke fulgt så meget med på det sidste...

Jeg er meget glad for RTS'er som Warcraft3, og håber egentlig lidt på at finde noget i den samme dur. Jeg ved godt at der ikke er meget at gå efter, men giv gerne et forsøg :-)

Platform er næsten ligegyldig, og gamle spil har absolut også interesse. Xbox, PS2, DC, N64, PS, nes, snes, MD, MDCD, MS, PC, Amiga og PSP titler har interesse.
The Gods pause for a moment...
lightyear dklightyear dkSkrevet 12/09-05 13:58 
Hvis du er glad for rts så er pc nok det mest oplagte platform, synes selv rome total war er et superfedt rts som dog kræver lidt til ens pc, hvis det er fantasí verden du mest hælder til, ville middelearth ringenes herre rts (kan ikke lige huske hvad det præcist hedder) være rimeligt godt i følge de ting jeg har hørt og set lidt af, dog med en lille begrundelse med det ikke er så stort og dybt ang selve rts delen, men kampene og grafikken ser for vildt ud (lidt ligesom åbningskampen i ringenes herre1 filmen).
Men hvis du er til rimelige store og dybe rts spil, med en ok stejl indlæringskurve der nok skal udfordre dig, ville kohan 2, Empire earth2, rome total war, være et godt valg imo.
are you CHICKEN?
CoreCoreSkrevet 12/09-05 14:10, rettet 12/09-05 14:11 
Der er et spil på trapperne der hedder Shattered Unions, og det ser bestemt spændende ud. Det er et RTS til både pc & Xbox.

Gamespot Om Shattered Unions
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dRxLdRxLSkrevet 12/09-05 15:52 
Du kunne prøve RTS spillenes moder "Mega-lo-mania" til amiga og Mega Drive.
Supergodt spil for sin tid, omend nok lidt for simpelt set med vore dages øjne.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
fumfumSkrevet 12/09-05 16:55 
Rise of nations er det bedste rts jeg har prøvet, siden Starcraft.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig