X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dejlig priskrig på NHL spil


Svar
ComradeComradeSkrevet 10/09-05 11:14 
Der går godt nok længe imellem man ser to konkurrende serier presse priserne. Men det er fedt at se det er tilfældet med NHL serien vs. NHL 2K serien.

Et NHL spil (Fra EA) vil i år koste $29 mens NHL 2K6 kun koster $19,99.

Efter min mening er det helt klart vejen frem.
Jeg synes det kunne være vildt fedt, at se det samme stunt i FIFA vs. PES krigen, at Konami pressede prisen for at erobre en velfortjent større markedsandel.

I sidste endel kan det jo ikke være andet end retfærdigt, da det jo må være minimalt hvad man skal lave fra år til år og stadig forlange 500 dask for et spil, i forhold til et spil som f.eks. Oblivion.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RJKRJKSkrevet 10/09-05 11:50 
Sådan har situationen været siden sidste års udgivelser på omtrent alle sportsgrene. I USA. Og kun USA. I Europa er EA alene på markedet (bortset fra fodbold), så der er det ikke nødvendigt. Europæerere køber jo gerne opdateringer til fuld pris. Der er diskuteret tidligere.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ComradeComradeSkrevet 10/09-05 12:42, rettet 10/09-05 12:48 
Jamen Madden og NBA serierne er da stadig noget dyrere. Også i USA. Ja okay Madden er så den eneste på markedet ..

Giver dig ret i at EA er de eneste på markedet i EU, men det kunne da være en idé for Konami at udfordre FIFA, med en lavere pris for et, efter de flestes mening (ikke nødvendigvis min..) et bedre spil.

Det er vist blevet gjort med TIF serien, problemet var vel bare at selve spillet ikke holdte til at udfordre FIFA.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RJKRJKSkrevet 10/09-05 12:47, rettet 10/09-05 12:48 
Sidste år var næsten alle serierne nede i den pris, du nævner, hvis jeg ikke husker galt. Desuden fejlede Take Two jo med satsningen. EA klarede sig stadig godt, selvom konkurrenten underbød.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 10/09-05 13:17 
Men EA så sig så truet, at de begyndte at købe ekslusive licenser i flere sportsgrene.
RJKRJKSkrevet 10/09-05 13:45 
Ja. Deri den dårlige udvikling for Take Two :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig