X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

NFL starter i nat!


Svar
ComradeComradeSkrevet 08/09-05 22:32 
Så er det om mindre end 5 timer at årets NFL sæson går igang, for dem som ikke vidste det !

Sæsonen starter med, hvad der ser ud til at blive en rigtig spændene kamp med et forbedret Raiders hold og et lidt svækket Patriots hold.

Er jeg den eneste som skal sidde oppe med Dr Pepper og pop corn til den lyse morgen? ;)


Jeg tipper en Raiders sejr ! :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 08/09-05 22:41 
Niks ikke den eneste.

Jeg har fået lagt en fridag imorgen, så jeg er klar hele natten:o). Ganske vist uden Dr. Pepper, her er det Tuborg der styrer.

Håber inderligt også på Raiders i år. Nu skal det altså være. Selv om Patriots er en anelse svækket, så er det stadig en frygtindgyende Defence de har.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
ComradeComradeSkrevet 08/09-05 22:54 
Hehe ja, jeg skal desværre i skole i morgen så den med øllene går nok ikke, selvom det er fristende ;-)

Ja Patriots er stadig et godt defence hold, men hvis først Raiders kan åbne deres run game og derefter deres pass tror jeg sagtens de kan ordnes.

Med Patriots uden deres to af deres startende og meget rutinerede linebackers tror jeg Raiders har en chance.

Bliver spændene at se om Collins og Moss kan få et godt samarbejde :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig