X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

IGN solgt for $650 millioner


Svar
ComradeComradeSkrevet 08/09-05 20:40 
News Corporation (FOX) har opkøbt IGN og alle dets hjemmesider (Gamespy, Teamxbox osv..)

Læs mere i linket ..

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=11382
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
59 emne(r).
« < 1 2

Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/09-05 20:57 
En "ægte" amerikaner kunne vel sagsøge Fox r.... ud af bukserne for at forhindre deres elskede Freedom of Speech første gang den ubehagelige vært gik i psykose-power-mode :-)
jaesjaesSkrevet 26/09-05 00:36 
Jeg har heldigvis ikke set andet fra Fox "News" end det, de danske eller svenske kanaler sender, når de løber tør for sendetid i forbindelse med katastrofer som 9/11, men ham O'Reilly kan seriøst få mit pis til at blive brandfarligt :/

Nogen der ved hvordan Fox reagerede på Outfoxed? Fejede de den fuldstændigt af bordet som spin, eller fik den konsekvenser for kanalen?
NaieraNaieraSkrevet 26/09-05 00:43, rettet 26/09-05 00:53 
Så vidt jeg ved, mener Murdoch og Fox News ikke at Outfoxed overhovedet eksisterer, hvis du forstår hvad jeg mener.

En lille dokumentarfilm som Outfoxed, kan jeg ikke forestille mig har haft nogen som helst konsekvenser for kanalen. De gør hvad der passer dem. Hvis det ikke tjener deres formål at omtale en given ting, så lader de bare være.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 26/09-05 00:54 
Ok, jeg fik det indtryk, at Outfoxed var forholdsvis stor i USA, men jeg kan se her i tråden, at det er den ikke.

Min onkel har boet i USA ca. 30 år, og jeg vil da lige sende ham en mail og spørge om hans syn på Fox og Outfoxed.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/06-07 23:59 
Bill Clinton tørrer Fox.

My hero in action
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SlothSlothSkrevet 20/06-07 00:11 
Holy thread resurrection Batman!
Kiss me, would you kindly?
RooneyRooneySkrevet 20/06-07 11:38 
Fox News har besøgt Sverige.

http://www.youtube.com:80/watch?v=7QLomLsArm4

Minder lidt om det indtryk jeg tit får af Århus og København - ihvertfald når man ser og læser nyhederne. Men mon ikke Fox har pumpet det lidt rigeligt op alligevel?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 20/06-07 12:06 
Nu har jeg ikke rigtigt set Fox News efter hvad jeg kan huske, men jeg spænder hanen på min bøsse hvis jeg høre DF og USA i samme sætning...!
Bashful Neophyte
JAAJAASkrevet 20/06-07 12:15, rettet 20/06-07 12:18 
Det er helt sikkert redigeret til at være meget dramatisk, men der er ingen tvivl om, at byer som Malmø og Landskrona er meget hårdt ramt af indvandringsproblemer. Jeg har selv boet i Landskrona i et halvt år, og måtte til sidst beslutte at flytte derfra.

Man kan sige meget om DF, men man kan så sandelig også sige meget om den selvdestruktive svenske indvandringspolitik. Den er jo hverken god for svenskere eller indvandrere.
59 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig