X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSP Gamesharing


Svar
KTCKTCSkrevet 06/09-05 14:30 
PSP kan ligesom DS dele nogle spil trådløst, som f.eks. multiplayer. Jeg har forsøgt at danne mig et overblik over titler med gamesharing understøttelse, og er umiddelbart noget skuffet...

Wipeout:
Gamesharing står højt og flot på æsken, men umiddelbart gælder det kun én bane og meget begrænset antal fartøjer. Er det virkelig kun muligt at spille dette som en demo via gamesharing? Hvis dette er tilfældet, synes jeg det er bondefangeri at printe gamesharing ikonet på æsken.

Fired Up:
Her er der tale om ægte gamesharing. Jeg har spillet 3-player, og den uploader lige så fint banerne til de andre spillere. Sådan skal det jo helst se ud...

Kender I til andre nuværende spil med gamesharing eller en forklaring på Wipeout problemet?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/09-05 15:03 
Der er mange GBA spil hvor multiplayer er begrænset, hvis kun en spiller har spillet, og 100% hvis alle spillere har spillet.
I f.eks. Sonic Advance, der kan man kun spille een gamemode med et cartridge, og 2-3 stykker hvis alle har spillet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 06/09-05 15:29 
Det er jo forståeligt nok at det er begrænset da de:
a) Gerne vil sælge flere spil.
b) Skal begrænse datamængden så meget så muligt pga. mediet.

Jeg er nu godt nok også skuffet over at der er ikke er flere spil, der reelt understøtter muligheden for at dele spillene. Der er DS-spillene lidt bedre til det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AmbyAmbySkrevet 06/09-05 15:53 
Det ser da lidt skuffende ud. (Er Fired Up overhovedet værd at spille?)

Det er en af de ting jeg håber vil blive udnyttet af homebrew scenen. Jeg kan slet ikke se ende på de muligheder det kan give.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/09-05 17:28 
Jeg prøvede det via gamesharing i dag. Og det minder da en del om f.eks. Twisted Metal og det er da ikke et spil jeg vil skynde mig ud og købe, men det var da meget sjawt.
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/09-05 17:32 
Herold>
Jeg er nu godt nok også skuffet over at der er ikke er flere spil, der reelt understøtter muligheden for at dele spillene. Der er DS-spillene lidt bedre til det.

Det er garanteret noget du bare siger for at være nedladende overfor min "elskede" PSP! :D
KTCKTCSkrevet 06/09-05 18:20 
Som jeg ser det, må det nærmere øge salget af en vare. Jeg tror det er de færreste, som får 2-7 kammerater til at købe Fired Up, bare for at de kan spille noget wireless. Og det er faktisk først oppe i det antal spillere, at det er rigtigt sjovt. Det har den der gode gamle deathmatch magi som i Doom/Duke 3D/Quake dagene.

Hvis man synes spillet er sjovt, så går mange da også ud og køber det, hvis de har fået klø i wireless af deres kammerat som ejer spillet. De skal jo kunne øve sig derhjemme...

Gamesharing er da den bedste reklame et spil kan få!


Men er der ingen kommentarer med hensyn til Wipeout Pure?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AmbyAmbySkrevet 06/09-05 19:47 
Hvilke begræsninger er der på når man gamesharer i Fired Up kontra hvís alle spiller med en fuld version?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 06/09-05 20:07 
Ingen, umiddelbart... Jeg prøvede at se om der baner man ikke kunne vælge, eller ekstra baner, men det ser ud til at alt kan sendes fra hosten.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 06/09-05 21:39 
KTC>
Hvis man synes spillet er sjovt, så går mange da også ud og køber det, hvis de har fået klø i wireless af deres kammerat som ejer spillet. De skal jo kunne øve sig derhjemme...

Jeg tror nu mere tanken om at få det fulde mutliplayer spil, med alt content vil trække lidt mere, end muligheden for at øve sig derhjemme :)

Rent apropos - et port af Duke Nukem 3D eller Blood - Er jeg den eneste der kan se muligheder i det? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/09-05 14:52 
Burmout Legends har en eller anden form for Gamesharing (i følge EA): "wireless Game Share option where friends can paly head-to-head with one UMD"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig