X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSP pixelfejl


Svar Sortering
JAAJAASkrevet 10/09-05 17:55, rettet 10/09-05 17:57 
Bateman>
Jeg tvivler stærkt på du lægger mærke til et par pixel fejl når du spiller. Min PSP har 1 død pixel, og når jeg spiller bemærker jeg intet.

Jeg har tilbageleveret en bærbar pc på grund af én pixelfejl, jeg ikke kunne leve med. Så jo, du kan være sikker på, at jeg ville lægge mærke til 3-10 fejl på en meget mindre PSP skærm.

Se hele indlægget
63 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
seebergseebergSkrevet 05/09-05 22:13, rettet 05/09-05 22:21 
Ridserne er der, shjv, ikke noget at gøre ved :/ Pixelfejl er enkelte eller flere pixels der vedvarende lyser en enkelt farve. Faven på en død pixel kan være hvid, sort, gul, blå, grøn eller rød.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 05/09-05 22:10 
Er det muligt at man kan få noget til at fjerne små riser der var nogen på da jeg købte den og hvordan ser sådan nogle pixel fejl ud
seebergseebergSkrevet 05/09-05 22:03 
ElGiganten giver 30 dages fuld returret på sådanne produkter. Det kalder jeg service!
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
BeanoBeanoSkrevet 05/09-05 21:56 
crying out>
Ja, der er for dårligt at en sådan produkt ikke kan leveres uden fejl.

Enig!
seebergseebergSkrevet 05/09-05 21:49, rettet 05/09-05 22:20 
Har en enkelt hvid pixelfejl, men nøøj, hvor skal man gøre sig umage for at få øje på den. Bytter den i ElGiganten en af de nærmeste dage.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
crying outcrying outSkrevet 05/09-05 21:49 
ok,
jeg vil prøve imorgen/Onsdag og se hvad de siger. De døde pixels sidder ikke i en klump, og det er "kun" de 2 af dem, der er meget klare (de resterende er mindre 'lysende').

Ja, der er for dårligt at en sådan produkt ikke kan leveres uden fejl.
Jusqu'a ici tout va bien....
BeanoBeanoSkrevet 05/09-05 21:43 
D.K>
Hvis ikke, kan det faktisk gå hen at blive ret tricky - desværre.

Han har vel 8 dages fuld returret, så det burde ikke være et problem.
PlaykidPlaykidSkrevet 05/09-05 21:29 
Da jeg var i USA ville den Sony forretning jeg købte den i, gerne bytte eller returnere min PSP, hvis den havde haft en pixelfejl.
Det er åbenbart anderledes herhjemme :/
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/09-05 21:22 
5-6 døde pixels på en PSP er vidst mere reglen end undtagelsen. Sony undskylder i manualen med at det er helt normalt, og samtidig bytter de deres egne PC skærme ved kun een død pixel.
Maskinen har mange lækre funktioner, men den kan bestemt ikke beskyldes for at være kram...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 05/09-05 21:22 
Uden jeg har noget skriftligt at forholde mig til lige nu, er jeg bange for at det ikke er garanti-gældende grundlag.
Surt at man ikke kan forvente et 100% fungerende produkt, når vi snakker LCD skærme i dag :(
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PapandPapandSkrevet 05/09-05 21:19 
Hvis de er samlet i en klump, kan du uden tvivl få den byttet. Hvis ikke, kan det faktisk gå hen at blive ret tricky - desværre.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RJKRJKSkrevet 05/09-05 20:57 
Fem er da i hvert fald alt for mange.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
crying outcrying outSkrevet 05/09-05 20:48, rettet 05/09-05 20:51 
Jeg købte min PSP i Lørdags - lagde hertil aften mærke til, at jeg har 5 lyse pixels. Hvor meget kan man forlange - at der ingen pixelfejl er? Er 2-3 acceptabelt?

Hvad har i andre gjort?

edit : stavefejl
Jusqu'a ici tout va bien....
63 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig