X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSP speakers svage?


Svar
seebergseebergSkrevet 02/09-05 20:11 
Er det min PSP der har en defekt, eller er PSPens højtalere dødsvage? Når jeg skruer helt op for niveaet, lyder det som den klassiske elendige ghettoblaster man har med ved stranden. Spiller jeres PSP speakers med god bas?
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
RJKRJKSkrevet 02/09-05 20:22 
Nej, de er elendige. Høretelefoner er nødvendige hvis du vil høre noget ordentligt. Så kan det til gengæld også lyde overraskende godt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
seebergseebergSkrevet 02/09-05 20:27 
Tak for bekræftelsen. DSens højtalere er flere gange bedre! Og ja, når man skifter Sonys standart PSP-earphones ud er lyden glimrende.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
RJKRJKSkrevet 02/09-05 20:43 
Jeg mener nu også DS'ens er ret elendige, men det er vel en helt logisk konsekvens af at have så små højttalere. De kan bare ikke lave ret god lyd.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 02/09-05 21:07 
min er også svage selv den der fjernbetjening
harboeharboeSkrevet 02/09-05 22:14 
seeberg>
Er det min PSP der har en defekt, eller er PSPens højtalere dødsvage? Når jeg skruer helt op for niveaet, lyder det som den klassiske elendige ghettoblaster man har med ved stranden. Spiller jeres PSP speakers med god bas?

Lånt andetsteds fra:

http://www.rllmukforum.com/index.php?showtopic=98687

Jeg vidste dog ikke at det også galdt for de indbyggede højttalere.
harboeharboeSkrevet 02/09-05 22:24 
seeberg>
DSens højtalere er flere gange bedre!

Det er korrekt.

Jeg har også sammenlignet nu, og DSen kan spille højt, klart og tydeligt, og har gode stereo seperationer i spillene.
KTCKTCSkrevet 02/09-05 23:01 
DSens højttalere leverer et klart bedre lydbillede end PSPens. PSP har jo også kun et par millimeter sprækker, hvor DS har flere centimenter prik-huller hvor lyden kan komme ud af. Hørebøffer eller eksterne højttalere er sagen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PapandPapandSkrevet 03/09-05 00:02 
Andre der har haft problemer med stereo på PSP? I World Tour Soccer hopper lyden over til mono i visse situationer...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig