X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hitman lukker og slukker!


Svar
Per SPer SSkrevet 29/08-05 22:59 
- i hvert fald i Kina.

Årrrh hvaaaadd! Kinesarne er da totald ude med spisepindene der!!!!!. Hvad sker der liiige for dem?

De er da bare sure op IO fordi den spil har været en kæææmpe succes!!! Hitman er da vildt sej, der! At forbyde Hitman spillne sux for slemt. Vold i spil er for svedig en tind, og har jag taget skade? Ikk så det ligner!

De risædere skulle gamere noget mere FPS til pS2, SONY 4ever!!!! Yir.

Gule af misundelse.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
jaesjaesSkrevet 29/08-05 23:02 
Henstilling tildelt.
RuneSPRuneSPSkrevet 29/08-05 23:08 
Ifølge nyhedsbureauet Interfax China er de kinesiske myndigheder ude efter spil, hvor spilleren får point hver gang spillets hovedperson dræber i spillet

DAMN der kommer til at ryge nogle spil :D
RJKRJKSkrevet 29/08-05 23:14 
Men... Der bliver jo alligevel ikke solgt nogen originalspil i Kina, så er det ikke ret lige meget...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-05 23:34, rettet 29/08-05 23:36 
Med hensyn til Hitman, så kommer de da ikke til at gå glip af noget særligt...

Der er ikke oplyst nogen komplet liste over udelukkede spil et sted på nettet?
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 30/08-05 08:49 
Per S: Hvis du muligvis skulle have taget skade af voldelige spil, så skulle effekten da lige være fordomsfuld holdning over asiatere, og en retorik der ville få det danske sprognævn til at begå selvmord. (Joke!!)
The medium is the message.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 30/08-05 09:53 
jaes>
Henstilling tildelt.

Haahahahahahahahahahahahahah :D
KeenKeenSkrevet 30/08-05 10:40 
Jeg kan bare sige at jeg er glad for at de ikke fjerner Hitman i danmark!
ChronoChronoSkrevet 30/08-05 10:56 
Det er nu ellers ved at være på tide - lad os få noget nyt fra IO.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 30/08-05 12:43 
Så længe Jesper Kyd leverer soundtrack'et, er jeg ligeglad hvilket spil der er tale om...
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 30/08-05 12:49 
Hvem husker ikke Budbrain ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RuneSPRuneSPSkrevet 30/08-05 15:39 
de sagde det vist nok også i radion her i morges tror jeg... er sgu ikke sikker, sov halvt så det kan meget vel være noget jeg har drømt xD
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 30/08-05 15:47 
RuneSP>
de sagde det vist nok også i radion her i morges tror jeg... er sgu ikke sikker, sov halvt så det kan meget vel være noget jeg har drømt xD

Yeps.. de gjorde de i P3 nyhederne kl 06 i morges.

De havde et interview med IO som også fortalte at de ikke havde solgt Hitman i Kina.. så det måtte være tale om pirat kopier.. hehe..

Genhør det:
http://www.dr.dk/pubs/nyheder/html/nyheder/asx/P3N/Tirsdag/0600.asx;jsessionid=Q2055WUC3WFCRLASFANCFEQ
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KilroyKilroySkrevet 30/08-05 16:40 
Ikke at jeg undrer mig over kinesernes valg... Jeg mener et fodboldspil blev forbudt fordi at at område Kina ikke anerkender som et land VAR et land i spillet.

Det jeg undrer mig over er tidspunktet. Godt nok skal spillet sikkert oversættes, men hvor gammelt er det spil egentlig? Kunne de ikke have forbudt det da spillet udkom i stedet for?
Ikke at det gør noget, da, som RJK siger, kinerserne er langt længere fremme i kopist-skoene end nogen andre...
Kilroy Was Here
FourDFourDSkrevet 30/08-05 19:39 
Hmm er det ikke også blevet forbudt at spille MMORPG'er med PvP ovre i Asien? Er ikke sikker på at det var Kina..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig