X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til køb af mobiltelefon


Svar
IqonIqonSkrevet 27/08-05 22:11 
Nu jeg skal til at starte på universitet har jeg bestemt mig for, at det er tid til at hoppe på dillen med mobiltelefoner. Mit problem er bare, at jeg aldrig har haft en, og derfor aldrig nogen sinde har fulgt med i, hvad der er godt eller skidt - hverken af mobiltelefon eller abonnement. Jeg har ikke desperat brug for en mobiltelefon med kamera eller mp3-afspiller, da jeg ejer både et digitalt kamera og en PSP (selvom sidstnævnte dog er en smule stor at bruge som mp3-afspiller), så disse funktioner er langt fra nødvendige - jeg aner ikke hvad mobiltelefoner nutildags ellers kan bruges til af alle mulige mærkelige ting.

Prislejet aner jeg intet om, eftersom jeg simpelthen ikke har nogen idé om, hvad sådan noget koster, og derfor spørger jeg jer til råds om, hvilken mobiltelefon jeg bør købe og med hvilket abonnement. Jeg regner ikke med at bruge den specielt meget til at ringe med, men sms'er vil der vel blive sendt en del af.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
NaieraNaieraSkrevet 27/08-05 22:23 
Jeg foretrækker personligt Samsung, f.eks. er en X450 en rigtig god og billig telefon. Desuden er den temmelig lille.

Men nu du er helt newbie og hovedsageligt vil skrive SMS'er, vil jeg dog anbefale en Nokia. En 6230 eller lignende.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HulleHulleSkrevet 27/08-05 23:59 
Det er en jungle med mobiltelefoner. Gør rede for hvad den skal kunne, hvordan den skal se ud. Gå derefter ind på mibilpriser.dk og find den der kommer nærmest. Husk dog at læse aftalen godt igennem hvis du køber den med abbonement, ellers ender du med en slutpris der er helt hen i vejret.

Ellers har jeg evt. en til salg her:
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig