X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ret vild download


Svar
lightyear dklightyear dkSkrevet 24/08-05 20:39, rettet 24/08-05 21:53 
Jeg har et 4 mbit download linie der hjemme.

Jeg downloader praktisk med maximum 212 kb i sekundet.

Når jeg er hjemme hos min bror kan jeg downloade fra boomtown med 4,16 mb i sekundet, ja i mb ikke kb.

Det tog ca 3 min at downloade den ca 600 mb fil af fear demoen.

Ville lige dele det med jer da det er det hurtigeste jeg nogensinde har downloadet.
are you CHICKEN?
CutePuppyCutePuppySkrevet 24/08-05 22:05 
Hvis du har 4mbit og downloader med max 212 kb i sekundet, så vil jeg på det kraftigeste anbefale dig at få det undersøgt, en 4mbit burde kunne hive dig op over 400 kb, alt efter hvor du henter fra selvfølgelig :)
//Cutepuppy
TurricanTurricanSkrevet 25/08-05 11:15 
Prøv at tjekke din hastighed på nedenstående link. Får du ikke det du burde, synes jeg da at du skal kontakte din udbyder.

At din bror kan downloade fra Boomtown med 4,16Mb virker lidt som at han før har downloadet filen, og at den så kommer fra computerens cache. Boomtown har nemlig fornylig sat en begrænsning på pr. kanal, på ca. en 4-5Mbit.

Prøv derimod at downloade noget fra Microsoft, for der er der godt nok hul igennem. I går downloadede jeg DOA demoen på 285Mb, som der er linket til i en anden tråd, på ca. 30 sekunder.

TDC hastighedstest
The Gods pause for a moment...
HeroldHeroldSkrevet 25/08-05 15:32, rettet 25/08-05 15:32 
Der er ikke nogen begrænsning på Boomtowns download andet end bådnbredde vs. antal brugere.

Der er dobbelt så stort et output som for et år siden dog, men der er ingen reel grænse på hvor meget man kan hente med, andet end hvor mange der henter ad gangen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
lightyear dklightyear dkSkrevet 25/08-05 15:55, rettet 25/08-05 15:56 
212 er det hurtigeste jeg har downloadet, men tdc hastigheds test fortæller at jeg har 4 mbit og 512 upload.

Og nej min bror har IKKE downloadet fear demoen før, og vi downloade mange demoer ned i går hvor hastigheden lå på 2,13 til 4,16 mb i sekundet, synes selv det var helt vildt.

Når jeg bruger tdc hastigheds test hjemme hos min bror skriver den download 19016 kbit/s og upload 3869 kbit/s, hvad er det omregnet i mbit?
are you CHICKEN?
HeroldHeroldSkrevet 25/08-05 16:14 
Det er svært at sige lige umiddelbart, da den hastighed du får udaftil, aldrig nogensinde er lig den du reelt har - men han har minimum 20mbit vil jeg sige (da det lyder skævt at have fx 19mbit - det plejer at være hele/runde tal oppe i den størrelse)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
lightyear dklightyear dkSkrevet 25/08-05 16:17 
hmm ret vildt at det er så højt.
are you CHICKEN?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig