X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

iPod problemer?


Svar
nerosnerosSkrevet 20/08-05 14:15 
En af mine kære venner har købt en ipod i USA. Det er sådan en fix en med farveskærm. Han har problemer med at få det til at virke med sin PC. Hans computer kan ikke genkende softwaren skriver den. Han har den nyeste version af itunes 4.9 tror jeg det er men det virker heller ikke?

Er der nogen som kan hjælpe os og måske forklare hvad problemet evt. kunne være?
Bashful Neophyte
FourDFourDSkrevet 20/08-05 14:49, rettet 20/08-05 14:50 
Prøv at finde den nyeste firmware på www.apple.com.
Hvis dens version allerede er ajour, så prøv at restore den.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ValkyrieValkyrieSkrevet 20/08-05 15:33 
Hi folkens:-)

Har selv et Ipod spørsmål - Jeg har en Shuffle, men hvad skal jeg egentlig gøre når batterierne går død?

Jeg kan jo kun oplade den et vist antal gange før de små Ion batterier dør! Skal jeg så have en ny eller kan den udskiftes? hvor lang tid vil det tage dem at dø permenent?:P
Well crucify the insincere tonight...
MusicManMusicManSkrevet 20/08-05 16:35, rettet 20/08-05 16:38 
jeg kan klart anbefale at afinstallere iTunes + iPod softwaren og installere WinAmp sammen med iPod Support Plug-in. http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=138888

WinAmp
nerosnerosSkrevet 20/08-05 22:03 
Hvordan virker det så når man har installeret de to programmer winamp og denne ipod support plug-in? Hvad skal man gøre skal man åbne programmet og sætter sin ipod til sin computer og så finder winamp selv sin ipod ligesom i itunes eller hvad? Er der noget helt specielt man skal gøre i en menu eller sådan noget i den stil?
Bashful Neophyte
MusicManMusicManSkrevet 20/08-05 22:52 
Nerosretro>
skal man åbne programmet og sætter sin ipod til sin computer og så finder winamp selv sin ipod ligesom i itunes eller hvad?
Ja. :)
MrCaseMrCaseSkrevet 20/08-05 23:03 
Valkyrie>
Hi folkens:-)

Har selv et Ipod spørsmål - Jeg har en Shuffle, men hvad skal jeg egentlig gøre når batterierne går død?

Jeg kan jo kun oplade den et vist antal gange før de små Ion batterier dør! Skal jeg så have en ny eller kan den udskiftes? hvor lang tid vil det tage dem at dø permenent?:P

Du ligger dig ned og begynder at tude...

...de dør ikke permanent... stort set. Batteriet vil blive dårligere og dårligere gennem årene. Men når batteriet er så fucked at du ville erklære det dødt, har du købt dig en ny afspiller. Det vil jeg næsten godt garantere...
Have you considered sucking less?
flottenheimerflottenheimerSkrevet 21/08-05 02:21 
Lt. Raziel>
jeg kan klart anbefale at afinstallere iTunes + iPod softwaren og installere WinAmp sammen med iPod Support Plug-in. http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=138888

Jeg kan til gengæld klart anbefale din ven at beholde iTunes. iTunes er, imho, det suverent bedste program til at holde overblik over og afspille mp3'er i. iTunes er et af iPod'ens bedste salgsargumenter. (Jep, jeg brugte WinAmp inden jeg skiftede til iTunes).
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
MusicManMusicManSkrevet 21/08-05 13:14, rettet 21/08-05 13:16 
flottenheimer>
(Jep, jeg brugte WinAmp inden jeg skiftede til iTunes).
Er det længe siden du skiftede? For det nyeste WinAmp er da klart bedre end iTunes... (Jep, jeg brugte iTunes inden jeg skiftede til WinAmp) :)
BaggyBaggySkrevet 21/08-05 14:56 
Har selv lige købt en Ipod med farveskærm i USA denne sommer, hvilket virker helt fint og eneste problem med Itunes er den store styrke det tager fra computeren.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
nerosnerosSkrevet 21/08-05 17:01 
Bruger du så en PC eller Mac til din ipod? Jeg bruger selv Mac men min ven kan ikke få det til at virke. Mærkeligt men nu vil han vist prøve at få hjælp i en Apple forretning.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig