X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hastighedstest


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 15/08-05 21:50, rettet 15/08-05 22:03 
Jeg har en idé om at jeg ikke har den hastighed til rådighed som CC har lovet mig. Når jeg henter, sker det med maks 100-120 kB/s. Selvom jeg betaler for en 2048/256 Kbps forbindelse... Jeg har Zonealarm kørende, men det burde vel ikke have den store indflydelse? Er det noget settings i XP der skal justeres? Har I et par gode råd før jeg falder på knæ i tlf hos CC?

EDIT: Kan hvilken som helst hastighedstest på nettet bruges?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JmogJmogSkrevet 15/08-05 22:11, rettet 15/08-05 22:13 
Juggernaut>
EDIT: Kan hvilken som helst hastighedstest på nettet bruges?

Bestemt ikke. Det varierer meget hvor brugbare de er. Det bedste er at finde et site, som du ved kan levere mere end du selv kan hente med og så hente en større fil. Jeg har samme forbindelse som dig og kan hente med maskimalt 272kb/s, når serveren kan levere det.

Jeg har lige testet hastigheden ved at hente en af animemusikvideoerne her:
http://www.geekculture.dk/showexcerpt.php3?excerptid=1392;excerptnumber=202

Jeg er selv firefox-bruger, men til det her er Explorer mere anvendelig. Min Firefox skal i hvert fald downloade i meget længere tid før den hastighed, downloadvinduet viser, er den rigtige. Med Explorer viser den hurtigere sit max.
WehnerWehnerSkrevet 15/08-05 22:12 
Læs mere om sagen her:

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=17788#209871

Der nævnes også et program til test.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 15/08-05 22:13, rettet 15/08-05 22:14 
Jmog>
Jeg har samme forbindelse som dig og kan hente med 272kb/s.

Så må du bo et favorabelt sted, når du max skulle kunne hente med 256kb/s på den forbindelse...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 15/08-05 22:14, rettet 15/08-05 22:16 
Jeg prøvede at hente den første fil du linker til. Den starter med 130kb/s og falder langsomt til 125kb/s. Det er ikke så godt....

EDIT: Det var til Jmog
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JmogJmogSkrevet 15/08-05 22:17, rettet 15/08-05 22:18 
Hovsa, sikke noget vrøvl jeg skriver. Jeg havde glemt, at min hastighed var blevet opgraderet. Jeg har en 2560/256-forbindelse. Det ændrer dog ikke på at du burde komme over 200k/s.
JmogJmogSkrevet 15/08-05 22:26 
Det var faktisk også ukorrekt, fandt jeg lige ud af. CC har opgraderet min forbindelse så mange gange, at jeg snart ikke kan følge med. 2560/512 er den nuværende forbindelse.
JuggernautJuggernautSkrevet 25/08-05 11:06 
Igår ringede en tekniker så hjem til min kæreste (jeg var på job) og sagde at de desværre ikke kunne levere 2mbit på min adresse. Nu skal jeg så igennem denne mølle og høre hvordan og hvorfor de ikke kan levere et produkt jeg har betalt for i nogle måneder :/
Hvis ikke CC kan levere, er det så ensbetydende med at andre heller ikke kan? Her tænker jeg på monopolvirksomheden TDC. Jeg har ført hørt at folk har konverteret til dem og så kørte det pludselig som det skulle.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HeroldHeroldSkrevet 25/08-05 15:43 
Det har sandsynligvis været det ledige kobber, der har været skidt. Hvis folk har haft bedre oplevelser med TDC, er det sikkert fordi de kører filterløsningen, og kører det sideløbende med din fastnettelefon, som sikkert ligger på noget kobber af bedre kvalitet... Selvom det lyder sært at kobberet skulle veksle så meget i kvalitet, når det i bund og grund er lagt ind samtidigt. Men det kan være det der gør det... Tror det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig