X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 Monster hunter


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 13/05-03 14:57 
Ser dælme godt ud (kan selvfølgelig ikke sige om det bliver godt), men pt er det den titel der trækker mest. (kan dl'es fra IGN insider (70mb)).

PSOIII er nederen, jeg er slet ikke til de turnbased card battles, hvis der ikke kommer action elementet i som i de gamle, så er det nok en titel jeg sletter fra min wanted liste.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
la0sla0sSkrevet 13/05-03 15:12 
Hørt til begge ting, ja monster hunter sparker bagdel ser det ud til... men det gør nu mest ondt at se på PSO III.. well så ender det jo med at vi må spille seabed i en uendelighed
Hvad sker der?
kimmerkimmerSkrevet 13/05-03 16:44 
Ja, det ser rigtig godt ud, men Enix er da vist også i gang med et modstykke, ikke sandt?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Star SoldierStar SoldierSkrevet 13/05-03 19:49 
Jeg aner ikke hvad S/E har gang i men for mig ville Vagrant Story II være nummer 1 (nu for jeg nok Square-drengene på nakken ;), men hele den isometriske action puzzle genre er min favorit (ICO, Equinox osv.)

Damn, hvis de kan holde stilen i Monster Hunter, så må det sku blive et Capcom hit, total blæret stil!.

Sjovt at se responsen; Monster Hunter Vs. Halo 2, jeg er dog ikke overrasket :(
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
jaesjaesSkrevet 13/05-03 20:10 
Jeg er lidt nysgerrig omkring Equinox; er der virkelig ordentlig puzzles i? Det virker nemlig meget action-orienteret, de steder jeg har læst om det
RJKRJKSkrevet 13/05-03 20:12 
Jeg er meget glad for Square og meget glad for Vagrant Story. Jeg så gerne noget mere i samme lækre stil, omend det ikke behøves at være en 2'er...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig