X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Når spillet ikke kommer med posten...


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 12/08-05 17:08 
Først og fremmest: jeg er ikke ude på at række ned på Easyshopping. Jeg tidligere handlet hos dem uden problemer, også i tilfælde med varer der er langt dyrere end det spil dette emne handler om.

Sagen:

---
Den 25. juli bestiller jeg Football Manager 2005 fra Easyshopping. Da jeg tidligere spillede en del CM, har jeg længe overvejet at købe FM2005, og da jeg hverken skulle arbejde eller læse i de første uger af augustmåned, vælger jeg at købe spillet. Jeg bliver oplyst at der er max. leveringstid på fire dage. Fint nok.

Jeg venter. Postkassen står tom. Efter ti dage skriver jeg til Easyshopping, som efter et par dage svarer at spillet i øjeblikket er udsolgt, men at de forventer at modtage et nyt parti tirsdag den 9., således at jeg kan få spillet den 10.

Men jeg har endnu ikke modtaget spillet, og de har endnu ikke svaret på min seneste mail. Går man ind på Edb-priser, så oplyser de stadigvæk at der en max. leveringstid på fire dage...
---

Jeg er slet ikke i tvivl om at jeg en gang nok skal modtage spillet, og jeg er også klare over de svære betingelser mange online butikker operere under, men som forbruger føler man sig lidt skuffet. Hvis jeg har vidst at der i virkeligheden var tre ugers levering ville jeg med glæde gået ned i EB eller en anden butik og betalt 50 kroner mere for spillet, og der gået i gang med at spille med det samme :-(
Lunch is for wimps.
McFlyMcFlySkrevet 12/08-05 19:15 
Kan du ikke skynde dig at afbestille spillet, og så købe det nede i byen bagefter?
lightyear dklightyear dkSkrevet 12/08-05 19:39 
Jeg FØLER virkelig med dig!
Har prøvet det et par gange, og jeg forbander mig selv hver gang over jeg ikke bare gik ned i en fysisk butik.

Du kan jo bare skrive til dem at grundet lang leveringstid vil du havde dine penge tilbage, har jeg selv gjort et par gange.
are you CHICKEN?
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 12/08-05 19:44, rettet 12/08-05 19:44 
lightyear dk>
Du kan jo bare skrive til dem at grundet lang leveringstid vil du havde dine penge tilbage, har jeg selv gjort et par gange.

De har vel ikke trukket penge fra dig? For det må de ikke før de har sendt spillet. (taler her om Visa)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig