Om de har skudt sig i foden er jeg ikke sikker på, men der er sikkert mange der følger hypen der bliver slemt skuffede. Der er stadig folk der tror, at de med sikkerhed vil levere et slags virtual reality headset med til Revolution, og alt dette startede jo med Pablo's infamøse 3D videoer lige op ad E3.
Hvis man kigger på hvad forskellige spilsites snakker om for tiden, lægger man hurtigt mærke til, at Revolution ikke nævnes særligt meget, og at den kommende generations consolewar egentligt kun omhandler PS3 og Xbox 360. Det er ihvertfald de to konsoller alle snakker om, hvilken der er hurtigst, dyrest, osv., ingen snakker rigtigt om Revolution, måske fordi ingen aner hvad den kommer til at handle om.
Måske er det en fejl fra Nintendos side, måske er det en genistreg, måske er deres controller stadig under så meget udvikling, at de ikke engang selv ved hvordan den kommer til at se ud endnu.
Men hvorom alt er, jeg vælger ikke at forvente det vilde, og lader mig istedet overraske. Jeg håber selvfølgelig at det bliver godt, at Nintendo ikke laver en brøler, og at de ikke bare bliver stillet i skyggen, som de delvist er blevet med f.eks. Gamecuben. |