X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvordan er NBA 2K3?


Svar
enfenenfenSkrevet 12/05-03 17:47 
Nu har jeg siddet og læst lidt reviews af NBA 2K3 og er kommet lidt i tvivl, om jeg skal investere i det.

Det som de fleste reviews er skuffet over er, at "shoot accuracy" er rimeligt lav og at "passing" systemet ikke er helt optimalt.

Er dette rigtigt, eller overdriver de lidt? Spillet får jo ellers rimeligt høje karakterer rundt omkring.

Hvis jeg køber spillet, så er det mest for at spille det over XBL.

Any opinions are more than welcome :)
What is the Matrix?
NaieraNaieraSkrevet 12/05-03 18:09 
Bedste b-ball game ever.

Køb det. Nu.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 12/05-03 18:18 
Hvorfor vidste jeg, at du ville svare :)

Har du prøvet det endnu over Live?
What is the Matrix?
NaieraNaieraSkrevet 12/05-03 19:02 
Jeg har stadigvæk ikke en PAL version...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/05-03 19:30 
I OXM UK skrev de at det ikke var sikkert at det var online........?

De gav selv NBA Live højere score end 2K3:O
Well crucify the insincere tonight...
NaieraNaieraSkrevet 12/05-03 19:42 
Det ER online, og jeg er ligeglad med om Live fik en højere score, OXM UK er underlige.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 12/05-03 20:45 
Det er de nemlig.

Nogle gange undre det mig, hvordan de kan give så høje score. Bare se på Timeplitters2 og Blinx som eksempel. Over 9 begge to.

Men lad os holde os til emnet :)
What is the Matrix?
ComradeComradeSkrevet 12/05-03 20:57 
Godt nok er jeg ikke inkarneret Basket ball fan (Ishockey holder), men jeg vil sige at det er det bedste spil på markedet.
En fed grafik, dejlige spiller animationer og masser af muligheder, er grundene til at jeg finder dét, som det bedste basket ball spil på markedet.

Der hvor (mit) problem ligger, er når man er i forsvar. Efter min mening, er det umuligt at tage bolden fra de andre i forsvaret( :D ), men som sagt er basket ball ikke min stærkeste side.

Et spil jeg venter på at prøve er NBA Street 2, tror mere det er mig, når jeg ikke rigtig er inde i basket ball verdenen, men alligevel godt kan lide et spil basket ball :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
ckruseckruseSkrevet 12/05-03 20:57 
NBA Live har altid været en skodserie, sådan er det bare. At 2K3 så også har Live Support burde gøre dit valg ret nemmere :)
RitesRitesSkrevet 12/05-03 21:01 
NBA 2k3 er klart det fedeste b ball game, dog har det en del fejl.
Ved ikke om det kun er på PAL versionen, da Naiera ikke har brokket sig. Nogle gange går AI'en helt kold og gør mærkelige, og til tider umulige ting og samtidig er der en markant slowdown i spillet fra tid til anden.
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 12/05-03 21:03, rettet 12/05-03 21:04 
MSBS >
Der hvor (mit) problem ligger, er når man er i forsvar. Efter min mening, er det umuligt at tage bolden fra de andre i forsvaret( :D ), men som sagt er basket ball ikke min stærkeste side.

Det sker sjældent at man direkte stjæler bolden fra modstanderen, mens han dribler. Det sker oftere ved at man snupper afleveringer.

NBA Street Vol. 2 er i øvrigt kommet, og det er PISSE-HAMRENDE SKIDE GODT!!! (men det skal spilles på PS2!)

Og ja, det kan godt være, at der er nogle fejl i PAL versionen af NBA 2K3, som ikke er i NTSC versionen...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
APHAPHSkrevet 12/05-03 21:05 
kr0oZe >
NBA Live har altid været en skodserie

NBA live 98 var faktisk et ret godt BB spil, men lige siden syntes jeg kun det er gået ned af bakke for EA...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
NaieraNaieraSkrevet 12/05-03 21:06 
Enig. Live 98 var MEGET godt. 2003 er hæderlig, men det blegner stadigvæk gevaldigt i forhold til Kongen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ComradeComradeSkrevet 13/05-03 17:42 
Naiera, hvad er forkskellen på Xbox og PS2 versionen, da jeg ellers foretrækker, at købe Xbox versionerne af multiplatforms spillene.

Det er da samme udviklerhold der har lavet de to spil !?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 13/05-03 17:58, rettet 13/05-03 17:58 
Det er ikke længe siden vi havde en tråd om det.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig