X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nye systemer i "samler"?


Svar
NaidNaidSkrevet 25/07-05 01:01 
Ved ikke lige om jeg skulle tage kontakt til den ansvarlige for "samler". Omvendt er der nok andre en mig der kan bruge denne tråd til noget:).

Inde i "samler", når man vil tilføje et samler object: Der hvor man skal vælge platform.....playstation, NES, Xbox osv...

Jeg har en håndhold maskine af mærket Game & clock (model "Space Rescue"). Denne står ikke under platforme(den er ikke i systemet). Jeg kan se at der står det kendte mærke Game & Watch.

Men altså kan jeg bede om at få oprettet platformen "Game & Clock" ?. Eller kører i kun med de nuværende platforme?. Om ikke andet så mangler der jo en enorm mængde platforme, der jo ellers eksisterer i danmark.

PS: Har tjekket "FAQ" funktionen og søge funktionen i forummet uden at finde noget omhandlende dette (so no offence) :).
KeenKeenSkrevet 25/07-05 01:10, rettet 25/07-05 01:13 
Man skal bare snakke med en af moderatorene, der er ansvarlige på det punkt, om det

I det her tilfælde RJK...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/07-05 11:20, rettet 25/07-05 11:29 
kobsie>
Jeg har en håndhold maskine af mærket Game & clock (model "Space Rescue"). Denne står ikke under platforme(den er ikke i systemet). Jeg kan se at der står det kendte mærke Game & Watch.

Jeg synes, det står rimelig tydedeligt her:

http://www.playright.dk/faqemne.php?id=90

Game & Clock er tydeligvis en knockoff af Game & Watch.

Så øhhh... No go ;-)

Måske skulle man lave en kategori, der hedder "Knockoffs", men jeg tror bare, den ville blive ubehageligt omfattende.
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 25/07-05 12:14 
kobsie>
Om ikke andet så mangler der jo en enorm mængde platforme, der jo ellers eksisterer i danmark.

Du er da velkommen til at liste denne "enorme mængde platforme", som ikke er piratkopier...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaidNaidSkrevet 25/07-05 14:54 
Piratkopier?. Jeg snakker ikke om pirat kopier...er game & clock en piratkopi?:S. Altså det er vel bare en serie som så mange andre fra den tid?...det velkendte epoch-man osv. Altså der er jo emorm mængde bib bib spil(org) fra andre firmaer....der er jo altså ikke kun lige game & watch her i verden.

But never mind...skal jeg så oprette det bib bib spil jeg har under LCD game eller game & watch?:S
RJKRJKSkrevet 25/07-05 15:25 
Alle andre bipspil end G&W skal i LCD, ja.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaidNaidSkrevet 25/07-05 15:31 
Bare finno:)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig