X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSP firmware 2.0 lige på trapperne


Svar
BeanoBeanoSkrevet 21/07-05 21:15, rettet 21/07-05 21:16 
Så sker der endeligt store ting på PSP firmware fronten :)

Se features her
70 emne(r).
« < 1 2

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/09-05 22:44 
Er det ikke bare at hente en af dem? Jeg mener da at Knight Keens US PSP kører fint med den Japanske 2.0 firmware.

Men prøv noget så vovet som at søge efter "PSP firmware 2.0" på google.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 08/09-05 00:50, rettet 08/09-05 02:34 
Hvad var det jeg sagde med de kiksede grumsede skodvideoer? ;)

3 ting omkring den nye video...

1) Hvorfor ændrer den fri plads på memorysticket sig fra 15MB i starten til 17MB i slutningen? Man har jo ikke set ham slette noget?

2) Det er latterligt at skrive "fuck off all other bitches" i en video andre skal se. Det udstråler ikke ligefrem tiltro til noget, som potentielt kan få ens PSP til at dø...

3) Hvorfor udsende endnu en video med noget, som man rent faktisk ikke opnår resultatet med? Hvis det er så simpelt som at plugge powerkablet til, hvorfor gør han så ikke bare det?


Jeg er ved at være træt af diverse scene-folk, som absolut skal hævde sig selv og puste sig op igen og igen. Udgiv tingene og hold så kæft, tak!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AmbyAmbySkrevet 08/09-05 08:49 
1) Svjv er det et DUO skift indblandet i downgraden.

Men ellers har du rent. Mindre varm luft, mere resultat.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HeroldHeroldSkrevet 08/09-05 10:41 
Haha ja. Det er så klassisk selvhøjtideligt. :D l33t h4x0r5
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AmbyAmbySkrevet 08/09-05 10:56 
Og den er uberettet?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 22/09-05 21:16 
Nå, så skal man nok i gang med loddekolben alligevel...

Den meget omtalte "Firmware Degrader" er nemlig netop blevet eklæret vaporware (altså noget som er opdigtet, falsk og ikke kommer alligevel). På gruppen WABs hjemmeside er det netop offentliggjort, at Yoshihiro, som skulle stå for degraderen, tilsyneladende hverken kan kode eller fatte simple programmeringstermer.

Jeg vil ikke jokke mere i det, men mere kan læses på følgende link:

WAB
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/09-05 21:19 
WTF? Er det ikke den selv samme Yoshihiro der har lavet både Dashboards og Emulators til Xboxen? Jeg mener da bestemt også at have set en del homebrew til PSPen fra ham.

Jeg havde nu heller ikke forventet andet end at downgrade rygterne var fake.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 22/09-05 21:22, rettet 22/09-05 22:50 
Som du kan læse på linket, har han ifølge WAB været god til at hugge andres kode og klistre sit navn på. Det er samme person, som fra Xbox-miljøet, men også her er hans rygte ret blakket efterhånden.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 22/09-05 22:29 
Nå, hvis man vil følge den anden side af sagen i denne sæbeopera, kan man se nedenstående link.

Personligt stoler jeg ikke rigtigt på nogen af siderne, da de begge har optrådt barnligt og uprofessionelt. Jeg vil lade tiden afsløre sandheden...

SonyXteam - Yoshihiros nye gruppe
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AmbyAmbySkrevet 22/09-05 22:40 
Oh god. Det er jo en farce.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 28/09-05 00:33 
Opdatering af downgraderens status:

Anden tråd på P:R
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 13/10-05 17:20 
Sony har været i gang igen... denne gang er det v2.50 der rammer os.

Største nyhed er understøttelse for LocationFree som er Sony's teknologi til at streame TV og film fra ens hjemme netværk trådløst over internet og lokalnet.
Smart men ikke specielt udbredt...

Læs mere om firmwaren og LocationFree her
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 13/10-05 21:40 
synes i det er godt at opdatere den
BeanoBeanoSkrevet 13/10-05 23:08 
Jeg ser ikke nogen grund til det hvis man har 2.0 installeret.

Der er ingen vigtige nyheder ud over LocationFree som slet ikke er udbredt endnu.
MalundMalundSkrevet 02/11-05 18:47 
Hvordan opdatere man sin PSP hvis man gør det med USB kabal.
KTCKTCSkrevet 02/11-05 20:01 
Det gøres ikke via USB kabel. Enten bruger du "Network Update" funktionen over wireless Internet, ellers opdaterer du via en UMD med updaten på eller kopierer den ind på dit memstick og kører den derfra.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 02/11-05 20:07, rettet 02/11-05 20:07 
Du kan også opdatere via USB forbindelse, dvs. kopiere update filen over på memory stick og starte updaten på PSP'en.

Følg denne instruktion.
KTCKTCSkrevet 02/11-05 20:16 
Det var så det jeg mente med at han "kopierer den ind på dit memstick og kører den derfra". Man opdaterer intet via USB, men kopierer bare filen over på sin PSP via USB interfacet...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 02/11-05 20:25 
jeps - men tror også det var det han bare mente :)
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 01/12-05 23:13 
Der kommet en ny Opdate.



P.S: Er der nogen der selv har en Trådløs Router det var på den måden jeg fandt det ud igen.

PSP Firmwire 2.60
70 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig