X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

konsol spillebutikker


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 10/07-05 11:36 
Jeg skal en tur til århus og så ville jeg lige høre om der ligge nogle konsol spillebutikker i århus som er spændende gerne tæt på strøget i århus.
I love monster land
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/07-05 12:25, rettet 10/07-05 12:28 
Moderne konsoller:

"EB Games"(to steder i byen) og "GAME" begge i Bruun's Galleri

Jeg spiller ikke selv ret meget på moderne maskiner, så det er de eneste, jeg umidelbart kan komme i tanke om :-s

Klassiske konsoller/brugt:

"Bogshoppen"(to steder i byen) og "Bog og DVD"

"Bogshoppen" har stort set kun PSX at byde på, mens "Bog og DVD" også har lidt NES og noget N64. Alt i alt ikke det helt store )-;
AV Intelligent Terminal
TLTLSkrevet 10/07-05 15:32 
Der er lige stablet en ny butik på benene inde på den gade der går parallelt med busgaden (Frederiksgade). Lige ved siden af EB-Games.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
WonderboyWonderboySkrevet 10/07-05 18:13 
Killer Bean 2>
Moderne konsoller:

"EB Games"(to steder i byen) og "GAME" begge i Bruun's Galleri

Jeg spiller ikke selv ret meget på moderne maskiner, så det er de eneste, jeg umidelbart kan komme i tanke om :-s

Klassiske konsoller/brugt:

"Bogshoppen"(to steder i byen) og "Bog og DVD"

"Bogshoppen" har stort set kun PSX at byde på, mens "Bog og DVD" også har lidt NES og noget N64. Alt i alt ikke det helt store )-;

Det kan godt være jeg spørger lidt dumt men hvor ligge Bruun's Galleri og Bog og DVD og Bogshoppen i forhold til støget fordi min kammerat og jeg skal til århus sammen med hvo kærster og de vil kun på strøget og kigge på butikker så det skulle gerne ligge sådan rimligt tæt på støget.
I love monster land
WehnerWehnerSkrevet 10/07-05 18:18 
Væn dig til at søge lidt selv, inden du spørger om helt enkle ting. Nettet byder på et væld af information. Eksempelvis kan man finde adresser på:

www.dgs.dk

www.krak.dk
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/07-05 18:23 
De ligger ikke langt fra - Bog og DVD ligger på Guldsmedgade, og Bogshoppen på Nørregade (overfor min skole ;)). Det er lettere at se på et kort fremfor at guide, men det tager ikke mere end 5-10 min. fra Strøget til begge butikker.

Og den på Frederiksgade ved siden af EB er Softxchange, de har dog kun nye spil, så vidt jeg husker. Til gengæld har de nogle rimelige priser.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig