X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Div. Sony TV, DVD samt Video sælges


Svar
rapsacrapsacSkrevet 07/07-05 22:37 
Da jeg er flyttet i hus og jeg ikke længere har plads/brug for nogle af mine gamle ting sælger jeg dem.

KV-29FX60E
29" modellen er af den gamle type. dvs 4/3 format og har et WEGA 100 hertz billedrør, tv´et har 3 scart stik og det ene er med RGB. Det er cirka 5 år gammelt og fejler ingen ting. Farven er grå

KV-32FX68B
Det andet er et sølvgråt 16/9 tv og er knap 2 år gammelt. Dette tv har ligeledes WEGA 100 hertz billedrør samt 3 scart stik hvoraf de 2 er med RGB. Dette tv fejler naturligvis heller ikke noget. Da det er købt i udlandet er der ikke 2 års reklamtionsret.

DVP-SE800
DVD maskinen er sort og er 5 år gammel, den kan ikke så meget andet end afspille DVD film samt lyd-cd´er. Den har udgange til digital lyd og så videre. Da den er pakket væk i sin emballage kan jeg ikke pt fortælle noget videre om den. Igen i god stand.

SLV-SE800
Videomaskinen er sølvgrå. Den har ikke været i brug i et godt stykke tid og så vidt jeg husker brummer eller summer den en smule. Bliver den placeret inde bag en glasplade for eksempel mener jeg dog ikke det er noget man bemærker.

Fjernbetjeninger og manualer medfølger til alle maskinerne. Til DVD- og videomaskinen har jeg også stadig emballagen.

Prisen er åben og i er velkomne til at byde. Ønsker i billeder kan i skrive og jeg kan så maile nogle til jer. Med hensyn til tingenes beliggenhed er det i rødovre i København
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
MusicManMusicManSkrevet 08/07-05 00:02 
hvad skal du have for de 2 fjernsyn?
rapsacrapsacSkrevet 08/07-05 07:07 
omkring 3000 for 32" og 2000 for 29". Der følger i øvrigt orginalt tv-bord med til 32" og et uorginalt tv-bord i kirsebær med til det "lille".
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig